• دوشنبه / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400062216697
  • منبع : نمایندگی مرکزی

بیمارستان ولیعصر اراک پاک شد

بیمارستان ولیعصر اراک پاک شد

ایسنا/مرکزی رئیس بیمارستان ولیعصر اراک از عدم بستری و پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از علوم پزشکی اراک، دکتر رضا شجاعی ضمن اشاره به بازگشت این مرکز درمانی به روال گذشته گفت: از ماه گذشته به دنبال افزایش موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی امیرالمومنین(ع)، آیت الله خوانساری و بیمارستان امیرکبیر متاسفانه علیرغم خواسته دانشگاه علوم پزشکی و میل باطنی همگان، بیمارستان حضرت ولیعصر مجددا به مرکز کووید تبدیل شد و یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این امر یک باری اضافه بر روی دوش سانتر تروما و حوادث استان گذاشت، گفت: در این شرایط، جهت ارائه خدمات با کیفیت، باید نیروها و پرسنل تقسیم‌ می شدند تا هم بیماران کرونایی و هم موارد آسیب دیده جراحات و تروما را پوشش دهند که طبیعتاً این امر لطمه ای را به بخش درمان و خدمت‌رسانی به بیماران ترومایی وارد می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از گذشت زمان و کاهش اوج پیک پنجم و بار مراجعین کرونایی، بیمارستان حضرت ولیعصر در روز دوشنبه مورخ ۲۲ شهریور ماه از بیماران کرونایی پاک شد و در حال حاضر به عنوان یک مرکز پاک در کل استان مرکزی در جهت خدمت‌رسانی به بیماران حادثه دیده است و شهروندان می توانند با خیال راحت با مراجعه به این مرکز از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند اما لازم به ذکر است که این امر منوط بر این است که وارد پیک دیگری نشویم.

وی در پایان تاکید کرد: از تمامی مردم خواهشمندیم که با قطع زنجیره انتقال و رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری و انجام واکسیناسیون ما را در نگهداری و حفظ بیمارستان ولیعصر به عنوان تنها مرکز پاک استان یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۳ ۰۰:۵۷

مردم بخاطر هزینه های سنگین درمان هم که شده رعایت کنید. چون تا توی ای سی یو نباشید کسی به یاری‌تان نخواهد امد. باور کنید فریاد هل من ناصر ینصرونی را کسی متوجه نمیشه کسی داره بهتون میگه که خودش مورد بی لطفی درمان و خدمات قرار گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۲۳ ۰۸:۰۸

سلام لطفا بعد از تکمیل بیمارستان جدید، فضای بیمارستان قبلی فضای سبز بشه.