• یکشنبه / ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۱
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1400062115053
  • خبرنگار : 50463

امام جمعه یزد در صحن علنی شورای شهر:

مردم را برای ارائه خدمت‌ معطل نگذارید/پارک‌های اختصاصی بانوان بسازید

مردم را برای ارائه خدمت‌ معطل نگذارید/پارک‌های اختصاصی بانوان بسازید

ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه و اما جمعه یزد در نشست با اعضای شورای شهر گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسئولان باید برای تصمیمات خود به خوبی فکر و بررسی کنند و پس از آن با جدیت بر تصمیم خود ایستادگی کرده و برای اجرایی کردن آن پیش بروند.

آیت الله «محمدرضا ناصری» عصر شنبه بیستم شهریورماه در صحن علنی شورای شهر یزد با تاکید بر این که به هیچ عنوان نباید کار مردم را عقب انداخت، گفت: اعضای شورای شهر برای امور مختلفی که مردم به شهرداری مراجعه می‌کنند، بازه‌ی زمانی تعیین کند تا از معطل ماندن بیش از حد مردم در مسیرها و بروکراسی‌های اداری پیشگیری کنند.

امام جمعه یزد با بیان این که ساخت پارک‌های اختصاصی و با امکانات مناسب ویژه بانوان در شهر یزد ضرورت دارد، گفت: این پارک‌ها باید برای تفریح و ورزش و دوچرخه‌سواری بانوان ایجاد شود تا بانوان در خیابان‌ها به دوچرخه‌سواری نپردازند.

آیت الله ناصری یزدی همچنین با تاکید بر اینکه خدمت به مردم نعمت بسیار بزرگی است، افزود: ما در برابر این نعمت و وظیفه‌ای که بر دوش ما گذاشته شده، نزد خداوند تبارک و تعالی وظیفه داریم و قطعا از ما بابت این مسئولیت، سوال خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر ما واقعاً دلسوزی برای اسلام، انقلاب، مردم، خون شهدا و رفع مشکلات جامعه نداشته باشیم، تنها وقت و دنیای خود را هدر داده‌ایم و آخر این وضعیت نیز حسرت خوردن است.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که دوره‌ی پست‌ها و مسئولیت‌ها کوتاه هستند و به سرعت می‌گذرند، افزود: نباید بگذاریم که روزی خدای ناکرده حسرت خدمت نکردن به مردم بلای جان ما شود لذا از همین الان باید برای عبور از بحران‌ها اقدام کنیم.

«غلامحسین دشتی» رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد یک ماهه تشکیل این شورا، اظهار کرد: تعیین سرپرست شهرداری و نیز تعیین شهردار از مهمترین برنامه‌های این شورا بود که با جدیت انجام شد.

وی تاکید کرد: اعضای شورا به همراه شهردار منتخب، همدل و یک صدا آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha