• شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400062014902
  • منبع : نمایندگی اردبیل

۴ مهرماه؛

اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» برگزار می‌شود

اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» برگزار می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» ۴ مهرماه به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

عزیز حبیبی ۲۰ شهریور در جلسه هماهنگی این همایش گفت: اولین همایش ملی اربعین در سال گذشته به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و امسال دومین دوره این همایش به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌عبدالله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی رئیس همایش، مرتضی ابراهیمی دبیر علمی و حسین محسنی دبیر اجرایی همایش هستند.

رئیس دومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «اربعین» و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: فراخوان این همایش به چهار زبان انگلیسی، اردو، عربی و فارسی منتشر شده است.

حجت‌الاسلام‌ عبدالله حسنی با بیان اینکه این همایش مجوز ISC را هم گرفته است، اضافه کرد: نگاه عالمانه و علمی به اربعین، نگاه جدیدی است و این همایش با کمک تمام دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود.

رئیس دومین همایش ملی و اولین همایش بین‌المللی «اربعین» و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: همایش اربعین به‌صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» هم گفت: دریافت مقاله در این همایش تا آخر شهریورماه تمدید شده است و اساتید و پژوهشگران تا ۳۱ شهریور می‌توانند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

مرتضی ابراهیمی اضافه کرد: اولویت اول برای سخنرانی مهمانان خارجی هستند و تلاش کرده‌ایم در بین مهمانان خارجی توزیع جغرافیایی داشته باشیم و از هر قاره‌ای سخنرانی وجود داشته باشد.

حسین محسنی دبیر اجرایی اولین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی «اربعین» هم گفت: سخنرانانی از کشورهای هلند، یمن، استرالیا، فلسطین، عراق، تونس، لبنان و پاکستان در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha