• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400061712845
  • خبرنگار : 50310

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان مطرح کرد:

فعالیت عالمانه جهاد دانشگاهی در طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان

فعالیت عالمانه جهاد دانشگاهی در طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به همکاری این اداره‌کل با جهاد دانشگاهی استان جهت اجرای طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان گفت: جهاد دانشگاهی عالمانه و با تخصصی که دارد کار خود را انجام می‌دهد.

حشمت الله امان‌اللهی امروز هفدهم شهریور در جشنواره و نمایشگاه استارت‌آپ‌های برتر مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی لرستان، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان دو دو بُعد فعالیت می‌کند که در بُعد ورزش جوان ما باید مدال بگیرد و پرچم کشور را بالا ببرد و کسی جز جوانان که ما دغدغه اشتغال آن‌ها را داریم این کار را انجام نمی‌دهند.

وی بیان کرد: هیچ چیز با ارزش‌تر از این نیست که در بین بیش‌از ۲۰۰ کشور پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط یک جوان لرستانی به اهتزاز دربیاید.

امان‌اللهی با اشاره به این‌که جوانان ما در اکثر رشته‌های ورزشی موفق هستند و در رشته‌ها و ترنومترهای مختلف آسیایی و جهانی نمایندگانی در تیم ملی داریم، عنوان کرد: شاخه دیگر فعالیت ما حوزه جوانان است که در این حوزه ما متولی رصد، پایش و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به جوانان هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: حوزه جوانان فرادستگاهی بوده و این قشر نیازها و خواسته‌هایی دارند که باید در جهت رفع آن‌ها تلاش کنیم که یکی‌از آن‌ها اشتغال است.

وی افزود: اگر مشکل اشتغال جوانان حل یا برطرف شود خیلی از آسیب‌های اجتماعی از بین رفته یا کمتر در جامعه دیده می‌شود.

امان‌اللهی عنوان کرد: شرایط کرونایی باعث شد جوانان از خیلی از مسائل دور شوند، به‌عنوان مثال استفاده از تلفن همراه در جوانان هدفمندتر شده است و ما در نظر داریم طرح‌هایی اجرا کنیم که از این فضا برای سودرسانی به جوانان استفاده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به همکاری این اداره‌کل با جهاد دانشگاهی لرستان جهت اجرای طرح شتاب‌دهی کسب و کارهای فناورانه جوانان در لرستان، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی عالمانه و با تخصصی که دارد کار خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha