• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072821823
  • خبرنگار : 50176

افتتاح ۹ پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت

افتتاح ۹ پروژه عمرانی ورزشی لرستان با حضور مقام عالی وزارت

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان که به مناسبت سومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش بهمراه معاونین، کارکنان اداره کل و برخی روسای هیات‌های ورزشی انجام شد از افتتاح ۹ پروژه عمرانی ورزشی در استان خبر داد.

وحید والی زاده مرادی در این دیدار که شنبه ۲۸ مهر انجام شد، گفت: ۹ پروژه عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مقام عالی وزارت افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمان مدیرکل سابق ورزش و جوانان لرستان کلنگ زنی شده بودند که با همت همکاران این اداره تکمیل و به مرحله افتتاح رسیده‌اند.

این مسئول با اشاره به اینکه دو پروژه دیگر با حضور مسئولان استانی نیز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: پروژه زمین اسکیت با کمک بخش خصوصی و هیات اسکیت در شهرستان بروجرد افتتاح می‌شود.

والیزاده مرادی اظهار کرد: جاده دسترسی ورزشگاه شهدای لرستان در بام خرم‌آباد با حمایت استاندار، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، سازمان همیاری شهرداری خرم‌آباد و اداره کل منابع طبیعی لرستان کلنگ زنی خواهد شد که در کنار این جاده دسترسی برای افزایش سرانه ورزشی و کمک به ورزش همگانی پیگیر جاده سلامت هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه یکی از بهترین دستگاه‌ها از لحاظ تخصصی، تعهد و داشتن کارمندان شریف و انقلابی اداره کل ورزش و جوانان است، بیان کرد :کارمندان این اداره کل بی‌حاشیه، کم ادعا وکاردان هستند و روسای هیات‌های ورزشی بدون حقوق و مزایا در حال خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان یکی از دستگاه‌هایی است که بیشترین حجم کار و کمترین دریافتی را دارند، اظهار کرد: امیدواریم با روی کار آمدن وزیر متخصص و متعهد همراه با توانمندی و سوابق اجرایی در بحث رفاهیات و پرداختی در سال جاری و سال آینده اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha