• چهارشنبه / ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400061712762
  • خبرنگار : 50105

دانشگاه غرب لندن تدریس کاملا حضوری را وعده داد

دانشگاه غرب لندن تدریس کاملا حضوری را وعده داد

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به اینکه برخی از دانشگاه‌ها همچنان آموزش در ترم پاییز را به‌صورت آنلاین ارائه خواهند کرد اما قرار است در دانشگاه لندن این روند ادامه نیابد.

به نقل از تایمز هایر اجوکیشن، دانشگاه غرب لندن (UWL) از سایر بخش‌های انگلستان جدا شده و وعده داده است که با بازگشت دانشجویان، دیگر آموزش آنلاین ارائه ندهد. این اولین موسسه‌ای است که چنین طرح جسورانه‌ای ارائه کرده است زیرا اکثر دانشگاه‌ها اعلام کرده‌اند که در پاییز ۲۰۲۱ حداقل برخی از آموزش‌های آنلاین را ادامه خواهند داد.

آنتونی وودمن، معاون آموزشی دانشگاه در گفت‌وگو با نشریه تایمز گفت: دولت این فرصت را داده است که آموزش حضوری در صورت مدیریت ارائه شود و موسسه این کار را خواهد کرد. نتایج نظرسنجی در ماه جولای نشان داد که اکثر دانشگاه‌ها در حال برنامه‌ریزی برای ارائه کلاس‌های آنلاین هستند و ۶۱.۵ درصد از موسسات مورد بررسی عنوان کردند که آموزش آنلاین ارائه خواهند کرد.

از حدود ۳۵ درصدی که گفتند: قصد دارند حداقل برخی از کلاس‌ها را حضوری برگزار کنند، همه مزایای ارائه خدمات آنلاین در همه‌گیری را کشف کرده‌اند و برخی از بهترین موارد را به‌صورت آنلاین حفظ خواهند کرد اگرچه که این موارد مخالفانی را نیز خواهد داشت.

پروفسور وودمن اظهار کرد: در آغاز بیماری همه‌گیر کووید- ۱۹ این دانشگاه نیز روند آنلاین را در پیش گرفت اما اکنون به‌عنوان یک مکمل واقعا خوب، باکیفیت، آموزنده و حمایتی آموزش حضوری خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس دوره‌هایی که ارائه و دانشجویانی که در آن‌جا تحصیل می‌کنند، اتخاذ شده است.

پروفسور وودمن خاطرنشان کرد: ۶۷ درصد دانشجویان این دانشگاه بزرگسال و حدود ۹۲ درصد نیز از خانه یا محل‌کار به دانشگاه رفت‌وآمد دارند.

وی تاکید کرد: ما خیلی سریع از پیچیدگی‌های نداشتن مکانی ایمن، مطمئن و راحت با فناوری مناسب که بسیاری از دانشجویان با آن مواجه هستند، آگاه هستیم. به‌عنوان‌مثال، یکی از مهمترین موارد، استفاده از کتابخانه دانشگاه است که برای دانشجویان اهمیت بسیاری دارد.

علاوه بر این، بخش بزرگی از موضوعات UWL مبتنی بر کلاس‌های عملی بود که باید حضوری انجام می‌شد. به همین دلیل، تدریس در دانشگاه از ابتداء سال ۲۰۲۱ عمدتا به صورت حضوری انجام شد، زمانی که دولت رویکرد مرحله‌ای را برای بازگشت به محوطه دانشگاه اجرا کرد، دوره‌های عملی اولین دوره بازگشت بودند.

وی تصریح کرد: همه‌گیری به ما آموخته است که سالم‌بودن به چه معناست و این موضوع به سلامت روان کارکنان و دانشجویان نیز مرتبط است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha