• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400061510810
  • خبرنگار : 50184

دختر والیبالیست کرمانشاهی "لژیونر" شد

دختر والیبالیست کرمانشاهی "لژیونر" شد

ایسنا/کرمانشاه مهتاب رحمانی دختر والیبالیست کرمانشاهی به تیم بوآویشتای پرتغال پیوست.

رحمانی که سابقه 17 سال حضور در والیبال زنان ایران را دارد، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پیوستنش به باشگاه بوآویشتای پرتغال، اظهار کرد: از سال گذشته چند پیشنهاد از باشگاه‌های خارجی از جمله یک باشگاه ترکیه‌ای داشتم که به مرحله عقد قرارداد نرسید.

وی به علاقمندی‌اش برای حضور در باشگاه های خارجی اشاره کرد و افزود: موضوع باشگاه بوآویشتای پرتغال از چندماه پیش مطرح و چند فیلم از بازی هایم را برای آنها فرستادم که مورد توجه آنها قرار گرفت و در نهایت با این تیم قرارداد بستم.

این دختر والیبالیست اضافه کرد: باشگاه بوآویشتاو یکی از باشگاه های قدیمی پرتغال و از تیم های اسم و رسم دار این کشور است که تیم فوتبال آن علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران را در اختیار دارد و تیم والیبال بانوان آن در سوپرلیگ حضور دارد و سال قبل در جایگاه نهم قرار گرفته بود.

وی تاکید کرد: این باشگاه امسال هدف گذاری کرده که با قرار گرفتن روی سکوی سوپرلیگ سهمیه حضور در جام باشگاه های اروپا را بگیرد، بنابراین اقدام به جذب چند بازیکن از کشورهای دیگر کرده است.

رحمانی از حضورش در این تیم خارجی به عنوان گشایش یک مسیر جدید در زندگی اش یاد کرد و گفت: شناخت کاملی از این تیم ندارم، اما چند فیلم از بازی هایشان را دیده ام که نشان می دهد سطح  والیبال زنان آنها از ما بالاتر است.

وی خاطرنشان کرد: البته چندسالی است که سطح  والیبال زنان ایران هم بسیار بالا رفته و تنها مشکلی که داریم نداشتن تعداد زیادی تیم خوب است.

این دختر بلندقامت 1.82 متری از اشتیاقش برای شروع تمریناتش در این تیم خارجی گفت و افزود: هیجان زیادی دارم و فکر می کنم وارد فصل جدیدی از زندگیم شده ام.

وی ادامه داد: بدنبال پیشرفت در این رشته هستم و اکنون که وارد یک چالش بزرگ شده ام، فرصت خوبی است تا به این هدف دست پیدا کنم.

رحمانی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت این روزهای تیم ملی والیبال بانوان ایران هم اشاره کرد و گفت: برای رقابت های آسیایی فیلیپین تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و در اوج آمادگی قرار داشتیم. هدف تک تک بازیکنان قرار گرفتن تیم ملی والیبال بانوان ایران روی سکوی مسابقات آسیایی برای اولین بار بود که متاسفانه این رقابت ها به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا فعلا به تعویق افتاده است.

رقابت های سوپرلیگ والیبال زنان پرتغال از اواسط مهرماه آغاز خواهد شد و این والیبالیست کرمانشاهی تا هفته آینده عازم این کشور خواهد شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha