• دوشنبه / ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۲
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400061510697
  • خبرنگار : 90111

نزار اشرف: ایران شماره یک آسیاست

نزار اشرف: ایران شماره یک آسیاست

مربی عراقی قبل از رویارویی حساس عراق برابر ایران به ستایش از شاگردان اسکوچیچ پرداخت و آنها را بهترین تیم آسیا دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت عراق، تیم ملی فوتبال عراق در دومین بازی خود در انتخابی جام جهانی سه شنبه در قطر به مصاف ایران می رود.

نزار اشرف، مربی و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که در یک برنامه زنده تلویزیونی شرکت کرد، گفت: چه بخواهیم و چه نخواهیم ایران تیم شماره یک در آسیاست. حضور ادوکات در کادر فنی عراق باعث می شود که بازیکنان بدرخشند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

این بازی درحالی برگزار می شود که عراق در دیدار قبلی خود برابر کره جنوبی به تساوی دست پیدا کرد و ایران سوریه را با یک گل شکست داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۵:۳۲

دربازی ایران وسوریه ضعف وناتوانی هافبکهای میانی زمین ایران بیشتر از همه چیز قابل رویت بود .کاش همانند بازیکنان خط حمله ما هافبک های توانمندی داشتیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۵:۳۴

دربازی قبلی ایران وسوریه مدافعان میانی زمین ایران درسرعت وتوپ رسانی وهمچنین دفع حملات بازیکنان سوریه توان خوبی نداستیم .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۶:۱۱

انشالله می‌بریم یه برد شیرین

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۱۷:۴۳

بنام پروردگار مهربان ،تیم ایران باید در تمام دقایق با سرعت و دقت تمام و توجه به راهنماییهای مربی تلاش کند البته همواره باید توکل بازیکنان به خداوند باشد این متن رمز پیروزی است .

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۰۷:۴۵

سلام خدای ما خدای آنها هم است کمک خواستن از بنده های خدا که نتونستند به دادخود سان برسند نمی توانند گره گشا باشند تلاش وکوشش تیم فقط البته باداوری عادلانه

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۵ ۲۰:۲۳

اگه کیروش مربی ایران بود ایران بهترین تیم آسیا میشد اما حالا که ی مربی پرسپولیسی داریم تیم ایران خیلی شانس بیاره با سلام و صلوات میره جام جهانی پرسپولیسی‌ها آفت فوتبال ایرانند قهرمان قلابی میشند

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۶ ۲۲:۰۴

زشته، حرفهای اینجوری نزن!!! فعلاتیم ملی هست وتیم های باشگاهی مورد بحث نیست، یعنی همه چیز در خدمت تیم ملی..

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۰۰:۵۴

خوبه آقایان سرمربی قدیمی ایرانی(احترامشون رو میگیرم نام نمی برم) کمی خود شونو بروز رسانی کنند و مثل این غیر هموطن عراقی منصفانه قضاوت کنند ، حالا که دیدند ۳ بر صفر عراق رو بردند.

avatar
۱۴۰۰-۰۶-۱۷ ۲۲:۰۶

بهترین تغییر جایگزین کردن نورافکن بجای محمدی بود