• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400061410246
  • خبرنگار : 50223

استقبال مردم و مسئولان از مدال آور پارالمپیک در فرودگاه یاسوج

استقبال مردم و مسئولان از مدال آور پارالمپیک در فرودگاه یاسوج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد "علی پیروج" دارنده مدال نقره پارالمپیک ظهر روز یکشنبه، ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ با استقبال گرم مردم وارد فروگاه یاسوج شد و به زادگاهش برگشت.

در این مراسم مسئولان استانی و محلی از جمله استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا و به همراه اعضای خانواده ورزشکاران حضور داشتند که با اهدای دسته گل از افتخار آفرینان کشورمان تقدیر به عمل آوردند.

به گزارش ایسنا، علی پیروج، مدال آور رقابت های پارالمپیک۲۰۲۰ توکیو رد فرودگاه یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: قهرمانان واقعی شهدا هستند و به همین خاطر مدال خود را تقدیم شهدای هشت سال دفاع مقدس بخصوص شهید کاظم عبدالمجیدی و مردم عزیز ایران اسلامی کرده ام. قبل از شروع مسابقه خود از شهید عبدالمجیدی مدد گرفتم.

وی افزود: با لطف خداوند و دعای خیر مردم توانسته ام این مدال ارزشمند را کسب کنم امیدوارم بتوانم دئر مراحل بعدی با مدال خوش رنگ تر دل مردم را شاد و پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

پیروج اظهارکرد: ان شاء الله طی سال آینده در مسابقات جهانی ژاپن و بازی های آسیاسی چین نیز شرکت خواهم کرد.

این مدال آور پارالمپیک خاطرنشان کرد: مسئولان استان کهگیلویه وب یوراحمد از جمله استاندار و معاونان و م=جموعه ورزش و جوانان فضای خوبی را برای حضورم در رقابت‌های پارالمپیک مهیا کردند تا بتوانم به این موفقیت دست پیدا کنم.

پیروج تصریح کرد: شرایط آب و هوایی توکیو نامساعد بود و با این وجود توانستم بجنگم و دست پُر برگشتم اما متاسفم که مدال طلا، نقره شد.

وی ادامه داد: برای گرفتن مدال به المپیک توکیو رفته بودم و جواب زحمات مربیان را دادم.

این ورزشکار مدال آور پارالمپیک توکیو عنوان کرد: از سال ۹۵ تاکنون فعالیت ورزش حرفه ای خود را شروع کردم و از سن ۵ سالگی ورزش می کنم که بدلیل مشکلات چشمی به دومیدانی سوق پیدا کردم و با تلاش زیاد و تمرینات سخت و فشرده توانستم به مدال دست یابم.

علی پیروج ملی پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آنِ خود کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha