• یکشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400061410169
  • خبرنگار : 50018

رنگی پرینت بگیرید، سیاه و سفید پرداخت کنید

رنگی پرینت بگیرید، سیاه و سفید پرداخت کنید

ایسنا/آذربایجان شرقی «پرینت سنتر»، فروشگاه پرینت ارزان قیمت در تبریز، با بهره مندی از تکنولوژی نو و افراد مجرب، برای اولین بار در تبریز با قیمت پرینت سیاه و سفید، پرینت رنگی را به مردم عرضه می‌کند.

موسس مجموعه پرینت سنتر، در این خصوص در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه ما نمونه را به ژاپن فرستاده و با سفارشاتمان محصول موردنظر تولید می‌شود، از این رو با دلالان و واسطه ها کار نکرده و محصول نهایی را با قیمت پایین در اختیار عموم قرار می‌دهیم.

سعید حسنی افزود: کارمان را از سال ۹۰ به عنوان پیمانکاری قبوض شرکت برق تبریز شروع کرده‌ایم و بعد از آن به دلیل موفقیت در انجام کار، شرکت پویش برق تهران نیز تقاضای همکاری کرده و از سال ۹۱ تا ۹۴، به عنوان پیمانکار چاپ قبوض شرکت پویش برق تهران خدمات ارائه می‌کردیم.

وی ادامه داد: در آن سال ها به دنبال تکنولوژی جدید برای کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت خدمات بودیم که خوشبختانه از سال ۹۲ به ماشین آلات و تکنولوژی‌های جدید دست یافتیم و باتوجه به تجربه مهارت توانایی در بحث تعمیرات دستگاه‌ها، توانسته‌ایم این دستگاه‌ها را وارد ایران کرده و به صورت خدمات فروش و  خدمات چاپی برای مشتریان خدمات ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ خلا را در بحث چاپ دیجیتال  در تبریز احساس کرده و با چندین چاپخانه معتبر جهت بهره‌مندی از تکنولوژی نو وارد مذاکره شدیم، ولی همکاری‌های لازم انجام نگرفت و ما به عنوان مجموعه پرینت سنتر به جهت کارآفرینی و سرویس دهی بهتر به مردم  اقدام به واردات تکنولوژی جدید کردیم.

با وجود تحریم های ظالمانه و عدم همکاری شرکت های خارجی ، قدرت رقابت خود را در بازار حفظ کردیم

حسنی بیان کرد: از مدت تاسیس پرینت سنتر یکسال می‌گذرد و ما در این مدت کوتاه، برای بیش از ۸هزار نفر خدمات ارزان قیمت ارائه دادیم، گفت: در عین حال که تحریم هستیم، ولی با ظرفیت تمام تولیدمان را ادامه داده و حتی روزانه قادر به تولید بیش از ۲۰۰ هزار برگه پشت و رو هستیم.

وی گفت: ضمن این‌که به داخل کشور از جمله شهرهای سنندج، شمال مشهد، تهران، شیراز، یزد و ... صادرات داریم، حتی می‌توانیم برای خارج از کشور نیز صادرات انجام دهیم که در این خصوص بسیاری از کشورها اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به دلایل موفقیت پرینت سنتر در مدت بسیار کوتاه، گفت: باتوجه به این‌که به صورت مستقیم واردات مواد اولیه را خودمان انجام می‌دهیم و تکنسین‌های ما دوره‌های مرتبط سپری کردند، همین امر باعث شده در این مدت کوتاه دایره بزرگی از مشتریان را داشته باشیم‌.

پرینت رنگی ارزان قیمت برای اولین بار در تبریز

موسس پرینت سنتر با بیان این‌که اصلی ترین هدف بنده، کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: ما به دنبال حمایت نیستیم، بلکه به دنبال فرهنگی سازی بوده تا به اطلاع مردم برسانیم تا جزوات آموزشی و یا سایر سفارشات خود را با هزینه  چاپ سیاه و سفید، رنگی چاپ کنند.

پرینت سنتر مجموعه‌ای مقرون به صرفه برای قشر فرهنگی و دانشجویان

وی توضیح داد: برخی دانشجویان و دانش آموزان  توانایی پرداخت هزینه پرینت رنگی نداشته و متاسفانه با پرینت سیاه و سفید بسیار از اشکال و عکس‌های جزوات درسی مشخص نمی‌شود، از این رو ما با در نظر گرفتن قشر ضعیف جامعه نیز، امکان پرینت رنگی ارزان در تبریز برای محققین، دانشجویان، فرهنگیان، مراکز تجاری و اداری و افراد عادی فراهم کرده‌ایم.

چاپ رنگی کتب پزشکی ارزان قیمت برای اولین بار در تبریز

حسنی با اشاره به برنامه‌های مجموعه پرینت سنتر، افزود: کتب پزشکی بسیار گران قیمت بوده و تنها در تهران به چاپ می‌رسد، از این رو خوش‌بختانه ما موفق به خریداری سه دستگاه جدید مختص کتب پزشکی شدیم و تا چهار ماه آینده در تبریز راه اندازی خواهد شد.

وی متذکر شد: همچنین یک طرحی برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفتیم تا در صورت موافقت، افراد تحت پوشش این سازمان‌ها با قیمت‌های استثنایی بتوانند از خدمات ما بهره‌مند شوند.

سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به پیشرفت‌های انجام گرفته در فناوری به ویژه صنعت چاپ، دیگر نیازی به مراجعه حضوری و ایستادن در صف‌های طولانی پرینت در کافی‌نت‌ها نبوده و خیلی راحت با ثبت سفارش از طریق شماره تماس‌های ۰۹۲۱۳۱۵۸۲۱۳ و ۰۴۱۳۳۳۷۰۸۴۷ اقدام به پرینت آنلاین مطالب و اسناد خود کنند؛ همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه واقع در تبریز، برج بلور، همکف پلاک سه خدمات حضوری نیز دریافت کنند.

انتهای رپورتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha