• جمعه / ۱۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071310217
  • خبرنگار : 50536

امام جمعه تبریز:

وحدت کامل بین نیروهای مقاومت برقرار شده است

وحدت کامل بین نیروهای مقاومت برقرار شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: شهادت سیدحسن نصرالله بزرگوار و بمباران مکرر در جنوب لبنان چند اثر مثبت بر جای گذاشت که یکی از آنها برقراری وحدت کامل بین نیروهای مقاومت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز گفت: یک زمانی یمن، سوریه، عراق، غزه و فلسطین هر کدام جداگانه برای خود تلاش می‌کردند اما اکنون در سایه‌ی خون شهدا یکپارچه شده و همه ید واحد هستند.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم رژیم صهیونیستی نابود شود به این اتحاد نیاز داریم، افزود: دومین اثر این است که شیعه و سنی اتحاد دارند، وهابیت کج رفتار و کج فکر دائما در بین سنی و شیعه فاصله می‌انداخت اما در سایه‌ی خون شهدا، خون سنی و شیعه نیز در هم آمیخته شد.

وی ادامه داد: نه تنها منطقه بلکه تمام دنیا از ایران می‌خواهد که در مقابل این رژیم خبیث ایستادگی کند و در خصوص انتقامی که این هفته از این رژیم گرفتیم اکثر کشورها گفتند که حق با ایران است. 

مطهری اصل با بیان اینکه اکنون در راستای خون شهدا کل دنیا متوجه شده‌اند که اگر این جرثومه فساد و غده سرطانی در منطقه باشد نه تنها برای مسلمانان بلکه برای کل جهان خطر دارد، گفت: برای همین دست ما را باز نگه داشته‌اند تا در راستای نابودی این رژیم برنامه‌ریزی کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: از تمامی نیروی‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران که قلب‌هایمان را خوشحال کرد تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: شهادت برای سید بزرگوار افتخار بود و در راستای این خباثت، نیروی‌های مسلح در فشار بودند و از طرفی مردم نیز می‌خواستند که انتقام گرفته شود بنابراین با همت تمام نیروهای مسلح جواب کوبنده‌ای به این جنایت داده شد و مقدار کمی از آلام و ناراحتی‌های مردم را تسکین داد.

وی با اشاره به اینکه با این انتقام سلاح‌های اساسی و زیرساخت‌های رژیم منحوس مورد اصابت قرار گرفت، گفت: از این به بعد نیز نیروهای مسلح در حالت آماده باش قرار گیرند تا به محض اینکه رهبر معظم انقلاب دستور دادند این رژیم از روی زمین محو شود.

وی به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهیم دین، فرهنگ و علم در جامعه پیاده شود باید امنیت وجود داشته باشد. و این امنیت توسط برادران ما در مرزها و روستا برقرار شده است‌ و از این بابت از همه‌ی آنها تشکر کرده و این روز را تبریک می‌گویم.

خطیب نماز جمعه تبریز با توصیه‌ای برادرانه به نیروهای فراجا گفت: همانطور که در مقابل دشمن، مخالفین جمهوری اسلامی و اراذل و اوباش محکم ایستاده‌اید به همان میزان در مقابل مردم متواضع باشید به آنها محبت کنید چرا که آنها خواهر، برادر، پدر و مادر شما محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: مردم حزب الله نیز نیروی‌های فراجا را عزیز بشمارند چرا که آنها برای امنیت شما تلاش می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha