• سه‌شنبه / ۹ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400060906719
  • خبرنگار : 50212

استاندار مرکزی پروژه های زیرساختی در حوزه راه زرندیه را افتتاح کرد

استاندار مرکزی پروژه های زیرساختی در حوزه راه زرندیه را افتتاح کرد

ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی پروژه‌های زیرساختی در حوزه راه شهرستان زرندیه را افتتاح کرد.

سیدعلی آقازاده امروز سه شنبه نهم شهریور ماه در جریان سفر به شهرستان زرندیه که به منظور افتتاح پروژه‌های هفته دولت صورت گرفت، پروژه اجرای روکش آسفالت راه دسترسی شهر مامونیه مرکز شهرستان زرندیه به آزادراه تهران ساوه را که با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و بطول ۳۶۴۰ متر اجرایی شده افتتاح کرد.

همزمان با افتتاح این پروژه دو طرح دیگر از حوزه راهداری شامل اجرای روکش آسفالت محور مواصلاتی زاویه به اخترآباد با اعتبار سه میلیارد تومان بطول ۶۷۰۰ متر و روکش آسفالت محور ساوه به بوئین زهرادر حوزه استحفاظی شهرستان زرندیه بطول ۱۰ کیلومتر و با اعبتار ۱۰ میلیارد تومان نیز به بهره برداری رسید.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به شهرستان زرندیه قرار است کلنگ احداث ساختمان اداری اداره امور منابع آب این شهرستان را بر زمین بزند و همچینین پروژه فیلتراسیون شرکت ذوب امید آریان واقع در شهرک صنعتی مامونیه را افتتاح کند.

بهره‌برداری از آموزشگاه دلاور شهر خشکرود، افتتاح ساختمان بخشداری جدیدالتاسیس زاویه، افتتاح شرکت تهویه تبرید اطلس سرما واقع در شهرک صنعتی زاویه، کلنگ زنی واحد تولیدی ظروف چینی آشپزخانه در شهرک صنعتی پرندک، افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرک‌های صنعتی شهرستان شامل اجرای شبکه گازرسانی و روشنایی معابر در شهرک صنعتی پرندک از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان زرندیه است.

شبکه جمع آوری فاضلاب توسعه ناحیه صنعتی پرندک با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیون ریال و شبکه گازرسانی توسعه ناحیه صنعتی پرندک نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴ هزار میلیون ریال صورت گرفته است.

استاندار مرکزی همچنین قرار است با حضور در گلزار شهدای شهر پرندک، ضمن گلباران قبور مطهر شهدا و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این خطه از دیار اسلامی ادای احترام خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha