• شنبه / ۶ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400060604385
  • خبرنگار : 50210

ایجاد ۶۵۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در خنداب

ایجاد ۶۵۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در خنداب

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: با افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی، ۶۵۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در خنداب ایجاد شده است.

سید علی آقازاده ششم شهریورماه در جریان سفر به شهرستان خنداب به مناسبت هفته دولت، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان خنداب ویژه هفته دولت با تلاش بخش خصوصی و اعتبارات دولتی به بهره برداری رسیده است، افزود: تعداد پروژه های این شهرستان در هفته دولت به ۱۰۳ پروژه با رقم ۴۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری رسید که مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه ها حدود ۶۰۰ شغل غیرمستقیم و ۵۰ شغل مستقیم را به همراه دارد، گفت: از عمده پروژه های مهم این شهرستان می توان به افتتاح پایانه مسافری شهر خنداب اشاره کرد که سال گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده و امروز بهره برداری شد.

استاندار مرکزی بهره برداری از پروژه کشاورزی در بخش مکانیزاسیون، یکپارچه سازی و آبیاری تحت فشار را از جمله برنامه های امروز در خنداب بیان کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها دولت کمک های خوبی داشته است به طوری که در یک پروژه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه پس از یک سال، بلوار شهر جاورسیان با همکاری شهرداری و شورای شهر به بهره برداری رسید، افزود: در پایان این سفر نیم روزه دیداری با اهالی روستای اناج خنداب صورت گرفت، این روستا تاریخی و گردشگری است که با کمک دهیاری یک بلوار که غرب رودخانه قره چای را به شرق آن متصل می کند مورد بهره برداری قرار گرفت و در کنار آن برای آسفالت روستا نیز مباحثی مطرح شد.

آقازاده گفت: روستای اناج بیش از ۴۰ تا ۵۰ هزار مترمربع معبر آماده آسفالت دارد که درخصوص آن تصمیم گیری شد و امیدواریم در آینده ای نه چندان دور این روستای دارای پتانسیل گردشگری، به توسعه و آبادانی بیشتر برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha