• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400060403007
  • خبرنگار : 50037

۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح به مناسبت هفته دولت در اسدآباد

۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح به مناسبت هفته دولت در اسدآباد

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از ۵۷ پروژه عمرانی قابل افتتاح با اعتباری افزون بر ۲۴ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

سعید کتابی پنجشنبه ۴شهریور، در شورای اداری شهرستان که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در مزار شهدا شهر اسدآباد با حضور اعضای شورای تأمین ،مدیران ادارات و خبرنگاران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت ، اظهار کرد: این تعداد پروژه عمرانی در بخش های مختلف آب ،گاز ، برق ،مخابرات ،جهاد کشاورزی ،دانشکده علوم پزشکی ،راهداری و حمل و نقل جاده ای ،بنیاد مسکن ...در طی هفته دولت  افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید .
وی اجرای طرح هادی روستایی ،بهسازی و مقاوم سازی ۲۴ واحد مسکن روستایی ،احداث مسکن پزشکان ،توسعه شبکه فشار ضعیف برق  شهری و روستایی ،برق دار کردن پروژه های کشاورزی و صنعتی ،احداث گلخانه ،گازرسانی به صنایع ،جدول گذاری روستایی ،بهره برداری خط انتقال آب روستایی ،راه بین مزارع  ،توسعه ADSL را از جمله پروژه های قابل افتتاح این شهرستان به مناسبت هفته دولت برشمرد و افزود:در هفته دولت ساختمان شهرداری شهر پالیز نیز افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی همچنین  خاطرنشان کرد:حفاری و تجهیز آب شرب اسدآباد به عنوان تنها پروژه قابل کلنگ زنی شهرستان بوده که  در هفته دولت کلنگ زنی و  عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

کتابی در ادامه با بیان اینکه امسال در بحث بودجه اعتبار شهرستان اسدآباد به نسبت سال های گذشته دارای سالی استثنایی با وضعیت خوبی بوده و با پیگیری مدیران و تخصیص به موقع  این اعتبارات از ثمرات آن شهرستان بهره مند می شود، یاد آور شد:در سال جاری ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اختصاص یافته که از این میزان اعتبار ۵۹ میلیارد  تومان به بحث محرومیت زدایی و ۴۳ میلیارد تومان به بحث اعتبارات استانی ،نفت و گاز و متوازن اختصاص دارد ضمن اینکه  از اعتبارات نمایندگان مجلس هم ۱۳ میلیارد تومان  اعتبار در اختیار نماینده شهرستان قرار دارد.

این فرد مسئول  با اشاره به اینکه اعتبار اختصاص یافته در بحث محرومیت زدایی شهرستان در پنج آیتم آموزش و پرورش ،منابع طبیعی ،بهداشت ، درمان ،راه روستایی و در قالب ۱۹ پروژه تعریف شده است، خاطر نشان کرد: با اولویت هایی که پیش بینی شده راه روستایی ،آب رسانی و مراکز بهداشتی در اعتبارات  امسال ویژه دیده شده اند.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی اسدآباد در نشست تخصصی هر یک  به صورت جداگانه برنامه های یکساله خود را در حال ارائه هستند که  این رویه ادامه دارد اضافه کرد: در این نشست تخصصی  برنامه هر یک از این دستگاه ها تا پایان سال اخذ و توصیه ها و تاکیدات لازم برای انجام کارهای ادارات آنان با برنامه و پیگیری و اولویت  کارهای ضروری  داده می شود ضمن اینکه کارها و اقدامات و برنامه های  آنان رصد و مورد پیگیری قرار می گیرد .

کتابی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی سطح شهرستان اظهار  کرد:وحدت و همدلی مسئولین  شهرستان فرصت خوبی برای پیگیری کارهای شهرستان بوده و باید با انگیزه ای بالا  برای خدمت به مردم پای کار بوده و مدیران  با هدف گذاری برنامه های خود جهادی و شبانه روزی در خدمت مردم باشند.
کتابی با تاکید بر اینکه کار با ساعت ادارای پیش نمی رود و پای کار بودن جهادی و شبانه روزی  مدیران  از نقش موثری در پیشبرد امور شهرستان برخوردار است تصریح کرد:رخوت و روزمرگی ممنوع بوده و بحمدالله تمامی مدیران شهرستان  برای خدمتگزاری به مردم  پای کار هستند.

وی در ادامه اشتغال و اقتصاد و  سرمایه گذاری و معیشت مردم را از اولویت ها اصلی در امور شهرستان برشمرد و گفت:در حال حاضر با جذب سرمایه گذاران جدید و ورود سرمایه گذاران جدید به شهرستان پروژه های مختلف صنعتی و تولیدی در منطقه در حال اجرا بوده که به سرانجام رسیدن این طرح ها از نقش موثری در اشتغال جوانان اسدآباددی و منطقه برخوردار خواهد بود.
کتابی همچنین با بیان اینکه  بحث کرونا نیز با توجه به اهمیت سلامت مردم در اولویت کاری تمامی ادارات شهرستان قرار دارد افزود:در حال حاضر شهرستان اسدآباد در بحث کرونا در شرایط قرمز بوده و با زحمات دانشکده علوم پزشکی و سایر  ادارات ذی ربط  در شرایط ثابت قرار گرفته ایم که  باید نسبت به شرایط موجود عادی انگاری نشود.

وی  با اشاره به اینکه در شهرستان برای  پلن های مختلف در بحث دارو و اکسیژن  برنامه ریزی شده خاطر نشان کرد: در حال حاضر بسباری از بیمارستان های سطح کشور تکمیل ظرفیت شده امد و بدون شک در صورت  تداوم تشدید عادی انگاری  بیمارستان شهرستان نیز  جوابگوی تعداد بیماران نخواهد بود.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه  هفته دولت یاد آور یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر است که الگوهای جاودانه خدمت صادقانه به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار کرد: فرارسیدن هفته دولت مقارن با گرامیداشت ایام شهادت شهیدان رجائی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستین از روحیه خدمتگزاری بی منت و خالصانه به مردم است.

به گزارش ایسنا در پایان  فرماندار اسدآباد و اعضای حاضر در شورای ادارای با حضور بر مزار شهدای شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ، تجدید پیمانی دوباره بستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha