• پنجشنبه / ۴ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400060402937
  • منبع : نمایندگی مرکزی

همزمان با هفته دولت؛

طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره‌برداری رسید

طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/مرکزی همزمان با هفته دولت، در جریان سفر استاندار مرکزی به دلیجان طرح توسعه بیمارستان امام جعفر صادق(ع) این شهرستان به بهره برداری رسید.

سیدعلی آقازاده روز پنجشنبه ۴ شهریورماه در حاشیه افتتاح بخش جدید این بیمارستان در جمع خبرنگاران گفت:  برای طرح‌ توسعه بیمارستان امام جعفرصادق(ع) حدود ۳ میلیارد تومان هزینه و نزدیک به ۴۰ تخت اهدا شده است. برای این طرح خیرین  ۲ میلیارد تومان، دانشگاه علوم پزشکی از اعتبارات خود و استانداری هم ۴۰۰ میلیون تومان خارج از اعتبارات شهرستان اختصاص داده است.

وی ادامه داد: امروز در شهرستان دلیجان حدود ۱۷ طرح با اعتباری نزدیک به ۱۷۰ میلیاردتومان به بهره‌برداری می‌رسد که در نتیجه آن ۱۷۰ شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد می‌شود.

سیدمحمدجمالیان رییس علوم پزشکی اراک نیز اظهار کرد: در شهرستان دلیجان خوشبختانه کمک و همکاری خیرین دانشگاه را مشتاق کرده است که نیروهای تخصصی تجهیزاتی خوبی را به شهرستان اختصاص دهد و بر این اساس حدود ۲۵۰۰ متر به فضای درمانی شهرستان اضافه کردیم که شامل واحد دیالیز و mri و توسعه icu است که امید است این توسعه با کمک خیرین ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: وضعیت دلیجان در حال حاضر قابل قبول است و با اضافه شدن حدود ۴۰ تخت بیمارستانی نگرانی ما نسبت به کمبود تخت‌های بیمارستانی در دلیجان کمتر می‌شود. سرعت واکسیناسیون نیز در این شهرستان قابل قبول است و حدود ۱۷ درصد جمعیت هدف دو دوز واکسن را دریافت کرده اند. امیدواریم با واردات بیشتر واکسن سرعت واکسیناسیون بالاتر برود.

جمالیان با اشاره به استقبال کم مردم دلیجان نسبت به سایر شهرستان‌ها برای دریافت واکسن تاکید کرد: خواهشمندیم مردم دلیجان در رده های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن اقدام کنند تا سطح ایمنی شهرستان بالا برود.

گفتنی است، در جریان سفر استاندار به دلیجان مرکز جامع خدمات سلامت روستایی دودهک این شهرستان نیز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha