• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400060100739
  • خبرنگار : 50291

در هفته دولت انجام می‌شود؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانی و طرح صنعتی در قرچک

افتتاح و بهره‌برداری از ۵۵ پروژه عمرانی و طرح صنعتی در قرچک

ایسنا/تهران فرماندار شهرستان قرچک از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۳ پروژه فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، رفاهی، ورزشی و خدماتی و ۴۲ طرح صنعتی به مناسبت هفته دولت خبر داد.

بهمن خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خاطر نشان کرد: این ۱۳ پروژه عمرانی با اعتباری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰ نفر ، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که سهم مهمی در ارتقای زیرساخت‌های شهری و روستایی خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین ۴۲ طرح صنعتی با اشتغالزایی برای ۹۲۵ نفر با اعتباری بالغ بر ۲۴۱۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

خطیبی عنوان کرد: مدرسه  ۱۸ کلاسه عترت و مدرسه ۱۲ کلاسه شهریار دربانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی پروژه روستایی در هفته دولت افتتاح می‌شوند که از جمله آن می‌توان به افتتاح یک پایگاه سلامت در روستای محمدآباد و یک خانه بهداشت در روستای امین آباد اشاره کرد که با مشارکت دهیاری‌ها و شبکه بهداشت و درمان احداث شده و به صورت رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک خاطر نشان کرد: پایگاه چند منظوره ستاد مدیریت بحران روستای ولی‌آباد با کاربری چندمنظوره اداری و ورزشی افتتاح خواهد شد که با توجه به جمعیت متراکم در روستاهای قرچک، پروژه ارزشمندی در حوزه روستایی محسوب می‌شود.

فرماندار قرچک افزود: سامانه نظارت و پایش تصویری روستای قشلاق جیتو، زمین چمن مصنوعی روستای امین آباد و ساختمان کتابخانه روستای داودآباد از جمله پروژه‌های مهم روستایی هستند که هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

خطیبی ادامه داد: چند پروژه شهری مهم نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند که نقش مهمی در توسعه و ارتقای زیرساخت‌های شهرنشینی خواهد داشت.

این مقام مسئول بیان کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به افتتاح پایانه تاکسیرانی شهید قریشی، جاده آرامستان، بهسازی رودخانه لات آجی، کنارگذر رودخانه لات آجی و پارک پارس سرام اشاره کرد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد که همچنین پروژه احداث اورژانس اجتماعی در منطقه پوئینک کلنگ‌زنی نیز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha