• دوشنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۲۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400060100049

عضو تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران: 

مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا افتخار بزرگی برای من بود

مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا افتخار بزرگی برای من بود

ایسنا/خراسان رضوی عضو تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران گفت: حضور و کسب مدال طلای مسابقات آسیایی تجربه و افتخار بزرگی برایم بود و امیدوارم با حمایت‌های لازم، شاهد حضور و قهرمانی‌های بیشتر بانوان ایران در این رشته ورزشی باشیم.

مریم مهران‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص کسب ۲ مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی بانوان آسیا اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان یکی از اعضای تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور داشتم. تجربه بزرگی برایم بود و دوست داشتم حضور در چنین مسابقاتی را تجربه کنم. خوشبختانه توانستم ۲ مدال طلا در دسته مستر وزن ۷۰ کیلوگرم کسب کردم.

وی افزود: از همه مسئولانی که از تیم ملی مچ‌اندازی بانوان حمایت کردند، تشکر می‌کنم. پورآزاد، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی، هم کمک‌ زیادی به من کرد تا بتوانم حضور قدرتمندی در آسیا داشته باشم. برخی هزینه‌های آمادگی و تمرینات را خودم متقبل شدم اما عمده هزینه‌ها توسط فدراسیون و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان پرداخت شد.

عضو تیم ملی مچ‌اندازی بانوان ایران بیان کرد: از همان دوره اولی که مسابقات مچ اندازی در استان برگزار شد، استقبال خوبی از سوی بانوان صورت گرفت. مسلما اگر حمایت‌ها ادامه‌دار باشد، می‌توانیم شاهد حضور بیشتر بانوان در این رشته ورزشی باشیم.

مهران‌فرد عنوان کرد: مسابقات لیگ مچ‌اندازی بانوان را در پیش‌ داریم. ظاهرا قرار است سال آینده مسابقات لیگ به صورت بین‌المللی برگزار شود.

وی گفت: مچ اندازی یک رشته تخصصی و سنگین است که به هیچ عنوان کم‌هزینه نیست. باید تمرینات ویژه و مصرف مکمل‌ها در دستور کار ورزشکاران باشد که هزینه‌های نسبتا زیادی را به دنبال خواهد داشت اما مسلما اگر از ورزشکاران حمایت شود، استعدادهای زیادی در خراسان رضوی حضور دارند که می‌توانند مدال‌آور باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha