• یکشنبه / ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400053121693
  • خبرنگار : 50184

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

"گلف" را لاکچری نکنیم

"گلف" را لاکچری نکنیم

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه بر لزوم توسعه رشته ورزش گلف در سطح همه شهرستانهای استان تاکید کرد.

صابر رحیمی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات گلف استان که امروز(31 مرداد) برگزار شد، با بیان اینکه در چندسال اخیر گلف کرمانشاه خوب رشد کرده، اظهارکرد: علیرغم اینکه زیرساخت های لازم را برای این رشته نداشته ایم، اما گلف کرمانشاه استعدادهای خوبی دارد.

وی افزود: با در نظر گرفتن وجود چنین استعدادهایی از چند ماه پیش عملیات اجرایی احداث زمین استاندارد مینی گلف را در مجموعه ورزشی 15 خرداد آغاز کردیم و امیدواریم تبدیل به یک آکادمی هم برای توسعه و هم آموزش این رشته شود.

مدیرکل ورزش وجوانان کرمانشاه با تاکید براینکه رشته گلف نباید تنها مختص به مرکز استان باشد، گفت: نباید گلف را لاکچری کنیم، بلکه باید زمینه توسعه آن را در همه شهرستان های استان فراهم کرد.  

در ادامه این نشست جلال عزیزی معاون اداره ورزش و جوانان استان، گلف را از رشته های زیبا دانست و افزود: این ورزش هوازی در دنیا جایگاه بسیار بالایی دارد.

وی افزود: در دنیا علاوه بر بحث قهرمانی این رشته المپیکی، تقویت تمرکز، آرامش و از بین رفتن تنش در ورزشکاران از مزیت هایی است که باعث شده به گلف توجه زیادی شود.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: در شرایط کنونی هم که بیماری کرونا حدود دو سالی است که کشور را درگیر خود کرده، با کمک چنین رشته هایی می توانیم در بحث سلامت روانی به مردم کمک کنیم.

وی در ادامه با اشاره به عدم وجود زیرساخت های لازم برای این رشته در کرمانشاه، اضافه کرد: علیرغم اینکه زیرساختی برای گلف نداریم، اما ورزشکاران این رشته همواره در میادین مختلف کشوری عملکرد خوبی از خود نشان داده اند.

عزیزی افزود: براین اساس، با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان احداث اولین زمین مینی گلف استان در مجموعه ورزشی 15 خرداد کرمانشاه در حال اجرا است.

وی در ادامه توصیه هایی هم به رئیس هیات گلف استان داشت و گفت: انتظار داریم که در بحث افزایش بیمه شده های ورزشی این رشته در دوره چهارساله بعدی گام های خوبی برداشته شود.

معاون ورزش و جوانان استان تاکید کرد: از آنجایی که گلف رشته‌ای است که می تواند جامعه مخاطبان گسترده ای را در همه رده های سنی در برگیرد، بنابراین امکان توسعه آن به خوبی وجود دارد.

وی خواستار توسعه این رشته در شهرستان ها شد و گفت: توسعه این رشته در شهرستانی مانند اسلام آبادغرب نتایج خوبی را به همراه داشته که امیدواریم این اقدام بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha