• پنجشنبه / ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400052819737
  • خبرنگار : 50037

۳۰ درصد جامعه هدف واجد شرایط اسدآباد واکسینه شده‌اند

۳۰ درصد جامعه هدف واجد شرایط اسدآباد واکسینه شده‌اند

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: از جمعیت ۷۳ هزار و ۹۰۹ نفری بالای ۱۸ سال شهرستان تاکنون ۳۰ درصد از جمعیت هدف مواجد شرایط واکسینه شده‌اند.

سعید کتابی درحاشیه  بازدید امروز خود به همراه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد و اعضای گروه بازرسی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بحث واکسیناسیون با راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سالن شهدای شهر اسدآباد  تمهیدات خوبی دیده شده و تاکنون در این شهرستان ۲۲ هزار و ۲۰۰ واکسن دز اول و دوم  تزریق شده است.
وی افزود: با توجه به  اختصاص مقدار بیشتر واکسن توسط وزارت بهداشت در روزهای آینده به  شهرستان در همین رابطه نیازمند راه اندازی مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان هستیم که به همین منظور سالن شهید راحمی به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون تجمعیی شهرستان در نظر گرفته  شده و تمهیدات لازم در این رابطه در دست اقدام است.
کتابی همچنین با اشاره به در حال انجام بودن واکسیناسیون در سطح پایگاه‌های بهداشت روستاهای شهرستان تصریح کرد:گروه‌های مختلف اعلام شده از جمله فرهنگیان ،رانندگان ،نیروی انتظامی و گروه‌های سنی در شهرستان برای دریافت واکسن خود در حال مراجعه هستند و از دیگر افراد جامعه هدف واجد شرایط نیز درخواست داریم برای دریافت واکسن  خود حتما مراجعه کرده و تعلل نکنند.
وی با قدردانی از دانشکده علوم پزشکی ،ناحیه مقاومت سپاه اسدآباد و نیروهای همیشه در صحنه بسیج بیان کرد: نیروهای سپاه و بسیج و هلال احمر شهرستان همکاری لازم با دانشکده را از ابتدای شیوع کرونا داشته اند و این همکاری همچنان ادامه دارد ضمن اینکه برای اضافه شدن مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون  و اطلاع رسانی ،تزریق ،نوبت دهی در این مرکز نیز  این همکاری و هم افزایی ضرورت  خواهد داشت .

طرح هر مسجد ۷۲ بسته معیشتی در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اسدآباد هم با اشاره به بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون سالن شهدا شهر اسدآباد گفت:با هدف طرح سردار شهید سلیمانی در بحث واکسیناسیون روزانه ۱۰ نفر از داوطلبان بسیج در این مرکز واکسیناسیون به دانشکده علوم پزشکی کمک می کنند.

سرهنگ امید علی الیاسی با بیان اینکه  سپاه شهرستان در رابطه با بیماری کرونا از ابتدای شیوع این بیماری نسبت به طرح کمک‌های مومنانه برای کمک به اقشار آسیب پذیر از کرونا اقدام کرده است ادامه داد:با توجه به ظرفیت ماه محرم و با هدف جهت دهی نذورات مردم به سمت بسته های معیشتی به  دلیل شرایط کرونا و بیماری و توزیع آن در بین اقشار آسیب پذیر از کرونا  با هماهنگی های لازم انجام شده با کمک امام جماعت مساجد ،هیات امنا مساجد،هیئت‌های مذهبی و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان طرح هر مسجد ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهدای کربلا در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه اکثریت مساجد در این طرح مشغول جمع آوری کمک‌های مردمی و جهت دهی نذورات مردم به سمت بسته‌های معیشتی هستند، یادآور شد: در حال حاضر شش مسجد در این طرح کمک های مومنانه خود در قالب ۷۲ بسته معیشتی را جمع آوری و بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده اند.
الیاسی  همچنین بیان کرد:برای آغاز به فعالیت مرکز دوم تجمیعی واکسیناسیون شهرستان سپاه اسدآباد همکاری لازم با دانشکده علوم پزشکی را خواهد داشت ضمن اینکه در حال حاضر نیروهای بسیج و سپاه در بحث محدودیت‌های تردد نیز با نیروی انتظامی شهرستان همکاری لازم را دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha