• شنبه / ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400052316513
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

سالن تغسیل ویژه شرایط بحرانی در مشهد ایجاد می‌شود

سالن تغسیل ویژه شرایط بحرانی در مشهد ایجاد می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد از پیش‌بینی سالن تغسیل جدا ویژه شرایط بحرانی در آرامستان بهشت رضوان خبر داد.

فاطمه سلیمی امروز، ۲۳ مرداد ماه، در حاشیه بازدید اعضاء شورای اسلامی شهر مشهد از آرامستان بهشت رضوان با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در بازدید امروز از سوی شهروندان مطرح شد ساعت کاری و حضور دادپزشک‌ها بود. بر همین اساس مقرر شد این موضوع با جدیت از سوی مدیرعامل سازمان فردوس‌ها پیگیری شود تا این ساعت افزایش یابد و فرایند پذیرش متوفی تسریع یابد.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه شورای شهر به همکاران سازمان فردوس‌ها و به‌ویژه نیروهای مستقر در آرامستان‌های شهرداری مشهد، گفت: با حمایت از ایشان در بحث رفاهیات و پشتیبانی مالی می‌توان موجب ارائه خدمات به شهروندان صاحب عزا شد. در چند روز اخیر مشهد شرایط بحرانی را سپری کرده ولی خوشبختانه با پای کار بودن معاونت خدمات شهری و سازمان فردوس‌ها، سعی جدی بر حل‌ ‎و فصل و رفع موانع و مشکلات صورت گرفته است.

سلیمی با اشاره به حضور سه بانوی غساله در آرامستان بهشت رضوان، گفت: تقویت و ارتقاء روحیه این عزیزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که قرار شد به نحو مقتضی، با بهره‌گیری از کارهای فرهنگی و هنری از ایشان تقدیر شود.

آماده تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد هستیم 

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: وضعیت کرونای مشهد بحرانی است و لذا متناسب با شرایط باید تصمیمات و راهکارهای عاجلی نیز گرفته شود. با این حال برخی تصمیمات در حیطه اختیارات مدیریت شهری نیست و نیازمند اتخاذ تصمیم از سوی ستاد مقابله با کرونای استان است.

وی ادامه داد: با این وجود شورای شهر و مدیریت شهری هرگونه همکاری اعم از تغییر ظرفیت‌ها و تعطیلی خدمات را در این زمینه انجام خواهد داد. متناسب با شرایط باید کمک کنیم که این شرایط بحرانی مدیریت شود.
 
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد، فرهمندی از پیش‌بینی و اتخاذ تدابیر لازم از سوی شورای شهر مشهد در تخصیص بودجه به منظور تأمین امکانات مورد نیاز در راستای حمایت از سیاست‌های ستاد کرونای استان خبر داد و گفت: همه باید دست به دست یکدیگر دهیم تا از این بحران عبور کنیم و حداقل آسیب متوجه شهروندان شود.

وی درخصوص تعطیلی سرویس‌دهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اضافه کرد: تعطیلی ناوگان با تعطیل‌شدن فعالیت بخش‌های خصوصی و دولتی و اصناف میسر است. اگر تصمیم به تعطیلی گرفته شود شورای شهر در حوزه حمل‌ونقل عمومی این تصمیم را اجرایی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha