• دوشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400051812928
  • خبرنگار : 30105

رییس شورای شهر زابل:

دغدغه خبرنگاران برای رفع مشکلات مردم ارزشمند وقابل تقدیر است

دغدغه خبرنگاران برای رفع مشکلات مردم ارزشمند وقابل تقدیر است

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای شهر زابل گفت: دغدغه خبرنگاران برای رفع مشکلات مردم دغدغه‌ای ارزشمند وقابل تقدیر است و همانا دغدغه اعضای جدید شورای شهر نیز رفع مشکلات شهروندان در شهر زابل می‌باشد و در این راه دست یاری به سمت خبرنگاران دراز می‌کنیم و می‌خواهیم که یاری‌گرمان باشند.

به گزارش ایسنا میثم جهان‌تیغ در نشست باخبرنگاران که باحضور تمامی اعضای شورای جدید شهر و سرپرست شهرداری زابل برگزار شد، افزود: یکی از برنامه‌های ما استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و افراد متخصص برای حل مشکلات البته به شکلی اصولی‌ست.

وی ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های منطقه سیستان دارا بودن خیرین توانمند و دغدغه‌مندیست که در خارج از منطقه حضور دارند که نیازاست از توان این عزیزان در زمینه برون رفت شهرداری از بحران کمک گرفته شود.

وی در ادامه گفت: وضعیت کنونی شهر زابل اصلا وضعیت خوبی نیست و اوضاع بدنه شهرداری نیز به همین منوال است.

رئیس شورای شهر زابل بابیان اینکه قلب همه سیستانیان برای توسعه منطقه و بویژه زابل که نگین منطقه است می‌تپد، از خیرین و همه کسانی‌که دغدغه آبادی زابل را دارند خواست تا یاری‌گر شورای شهر و شهرداری زابل باشند.

جهان‌تیغ افزود: یکی از برنامه‌های ما حل مشکلات پرداختی وحقوق کارکنان زحمت‌کش شهرداری‌ست.

وی ادامه داد: بازسازی بدنه شهرداری از جمله برنامه‌های اصلی ما در شورای شهر زابل است که باقاطعیت هرچه تمام‌تر پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم باشهرداری قهرکرده‌اند وما با برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم سعی می‌کنیم تا مردم با شهرداری آشتی کنند و شهرداری را از این بحران نجات بدهیم.

سرپرست سهرداری زابل نیز در این نشست گفت: بحث فرهنگی یکی از مواردی‌ست که تا حل نشود هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و عدم توجه به فرهنگ و آموزش یکی از بزرگترین ضعف های شهرداری تاکنون بوده است.

محمدپودینه ادامه داد: ازدیگر معضلات شهرداری زابل عدم وجود نیروی انسامی کارآمد و آموزش دیده است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این مشکلات تاحد امکان مرتفع خواهد شد.

وی به تکریم ارباب رجوع بعنوان یکی از مهمترین موارد در جذب شهروندان و آشتی مردم با شهرداری اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار خواهد گرفت تا شهروندان برای انجام کارهای مربوطه با مشکلی مواجه نشوند.

سرپرست شهرداری زابل گفت: شهرداری ۶۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بدهی در زمینه مطالبات کارکنان، بیمه تامین اجتماعی و...، دارد.

پودینه ادامه داد: بحث مشارکت شهروندان با آگاهی بخشی اتفاق خواهد افتاد و این امر میسر نمی‌شود مگربا یاری خبرنگاران و اطلاع رسانی شفافی که از سوی آنها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: شهر زابل زمانی از بحران بیرون می‌آید که همه دست بدست هم بدهیم و هرکدام گوشه‌ای از کار را بگیریم و احساس مسئولیت در قبال شهرمان کنیم.

درپایان از خبرنگاران بااهداءلوح تقدیر و صنایع دستی سفالی تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha