• یکشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400051711843
  • منبع : نمایندگی همدان

ظرفیت جذب ۶۶۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور همدان

ظرفیت جذب ۶۶۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور همدان

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه پیام‌نور استان همدان با بیان اینکه ظرفیت جذب ۶۶۰ نفر را در سال‌تحصیلی پیش‌رو داریم، گفت: ۲۰ مردادماه آخرین مهلت ثبت‌نام بدون آزمون در دانشگاه پیام‌نور همدان است.

دکتر صفی‌اله صفایی یکشنبه ۱۷مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه الکترونیکی سطح کشور است و بیشترین قبولی در آزمون استخدامی، وکالت و کارشناسی ارشد را دارد.

صفایی تصریح کرد: تحصیل در دانشگاه پیام‌نور احتیاج به حضور دائم ندارد، حضور در کلاس اجباری نیست و همه منابع درسی دیجیتال به‌صورت دیجیتال در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد همچنین انتقال به محل سکونت بدون دریافت هزینه است.

وی ادامه داد: اقبال خوبی در دو سال گذشته به دانشگاه پیام‌نور داشتیم و ما امکان جذب بدون آزمون دانشجویان را داریم.

صفایی با بیان اینکه ظرفیت جذب ۶۶۰ نفر را در سال‌تحصیلی پیش‌رو داریم، گفت: تا تاریخ ۲۰ مردادماه همه  افرادی که دیپلم دارند، می‌توانند برای تحصیل در این دانشگاه در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور همدان دارای ۳۳۱ رشته در مقطع کارشناسی، ۴۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد است و ۱۰ هزار دانشجوی کارشناسی و دو هزار دانشجوی کارشناسی ارشد، دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور همدان نیز در این نشست با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌هایی برای ارتباط با صنعت در دانشگاه پیام‌نور استان منعقد شده‌ است، گفت: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه وزارت علوم است و رتبه ششم آموزش از راه دور در جهان و رتبه اول در آسیا را دارد.

نصراله عرفانی درباره ویژگی تحصیل در دانشگاه پیام‌نور، تصریح کرد: امکان تحصیل همزمان در دو مقطع تحصیلی، امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی، امکان تحصیل همزمان با خدمت سربازی و دوران محکومیت در زندان و تحصیل همزمان با اشتغال از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام‌نور است.

وی ادامه داد: شهریه دانشگاه پیام نور، کمترین شهریه دانشگاهی است که امکان پرداخت آن به‌صورت اقساط وجود دارد، همچنین وام تحصیلی دو درصد به دانشجویان، پرداخت می‌شود.

عرفانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌هایی درراستای ارتباط با صنعت، گفت: در سال گذشته سه تفاهم‌نامه با شرکت الموت نفت آبادان، نظام مهندسی معدن استان همدان و صرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، منعقد شده است.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه تخصصی دانشگاه پیام‌نور همدان، عضو شبکه آزمایشگاهی نانوفناوری کشور و محل ارجاع انجام آزمایشات در حوزه نانوفناوری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha