• جمعه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400051510475

/جهاد دانشگاهی، نماد عبور از موانع با باور توان ایرانی/

بوعلی: جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور نقش‌آفرینی کرده است

بوعلی: جهاددانشگاهی در حل مشکلات کشور نقش‌آفرینی کرده است

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به دستاوردها و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، گفت: این نهادانقلابی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تعریف پروژه‌ها و طرح‌های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.

سردار یدالله بوعلی در گفت و گو با ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: بدون شک جهاددانشگاهی یک نهاد مؤثر در ارتقای علمی و فعال در زمینه تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و فناورانه در کشور است که نقش بزرگی در خودکفایی علمی ایران اسلامی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی و فرهنگی زیر نظر جهاددانشگاهی کارنامه درخشانی از خود ثبت کرده‌اند، گفت: پژوهشکده رویان، مرکز تحقیقات سلول‌های بنیادی، بانک خون بند ناف و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) از جمله این مراکز شاخص علمی و فرهنگی هستند.

فرمانده سپاه فجر با تأکید بر اهمیت حمایت از مراکز علمی و دانشگاهی تصریح کرد: جهاددانشگاهی با شناخت دقیق نیازهای کشور در عرصه‌های علمی و فرهنگی و تعریف پروژه‌ها و طرح‌های جامع نقش مؤثری را در جهاد علمی برای حل مشکلات بر عهده دارد.

بوعلی با اشاره به حمایت جهاددانشگاهی از طرح‌های نوآورانه نخبگان جوان کشور، گفت: مجموعه سپاه فارس با نهادهای علمی و دانشگاهی استان ارتباط و همکاری بسیار خوبی دارد که نمونه آن برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت سرباز برای جوانان در دروه خدمت وظیفه توسط جهاددانشگاهی استان فارس بوده است که اقدامی مؤثر و قابل سپاس است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha