• چهارشنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400051309225
  • خبرنگار : 50176

مدیرکل بیمه سلامت استان خبر داد:

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

پیشتازی بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به مؤسسات خصوصی و دولتی دانشگاهی

ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان از پیشتازی اداره کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات طرف قرارداد خبر داد.

شاهدخت فتحی بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: اداره‌کل بیمه سلامت لرستان در پرداخت مطالبات به پزشکان و مؤسسات تشخیصی، درمانی طرف قرارداد در کشور پیشتاز است.

وی با اشاره به پیگیری‌های به عمل آمده بابت جذب اعتبارات تخصیص یافته در سال ۹۹ و سال جاری، افزود: توانسته‌ایم در سال ۹۹ و سال جاری برای بخش درمان دولتی دانشگاهی بیش از ۱۴۸ میلیارد تومان، برای سطح یک روستایی بیش از ۳۱ میلیارد تومان و برای بخش خصوصی ۳۴ میلیارد تومان  که در مجموع ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبارات تخصیص یافته را جذب کنیم.

فتحی بیرانوند با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات به پزشکان، مؤسسات و مراکز تشخیصی، درمانی طرف قرارداد، بیان کرد: لرستان در پرداخت مطالبات مراکز و مؤسسات طرف قرارداد بروز بوده به طوری که در بخش دولتی دانشگاهی برای دارو و  رمدسیویر که به صورت کاغذی و الکترونیکی تجویز شده بیش از پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در اردیبهشت ماه سال جاری و برای سطح یک روستایی بیش‌از ۱۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در تیرماه ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان تصریح کرد: برای پرداخت مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و غیره، پزشکان و پاراکلینیک و برای داروخانه‌های خصوصی که تجویز بصورت الکترونیکی انجام شده  حدود از پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در سال جاری تا بحال بیش‌از ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای مطالبات مؤسسات خصوصی و  دولتی دانشگاهی پرداخت شده است.

فتحی بیرانوند بیان کرد: با توجه به اینکه سازمان بیمه سلامت بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور است و بیش از ۹۵ درصد منابع خود را از بودجه عمومی دولت تأمین می‌کند، انتظار می‌رود که پزشکان و داروخانه‌ها در شرایط کنونی که با تحریم ظالمانه دشمن مواجه هستیم و با عنایت به محدودیت منابع سازمان همچون گذشته ضمن ایجاد فرهنگ حمایت از محصولات با کیفیت تولید داخلی با تجویز منطقه دارو و سایر خدمات پاراکلینیکی این اداره‌کل را در پرداخت به موقع مطالبات یاری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha