• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400051208425
  • منبع : نمایندگی همدان

داوری آثار جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام شد

داوری آثار جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام شد

ایسنا/همدان دبیر جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت گفت: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نقاشی‌های ۲۰ در ۲۰ مهربان با طبیعت انجام و نفرات برگزیده مشخص شدند.

سعیده آقاخانی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر این اساس ۳ اثر به عنوان آثار برتر و ۲۰ اثر به عنوان آثار برگزیده جشنواره مشخص شدند و حدود ۱۰۰ اثر نیز برای نمایشگاه و فروشگاه آتی انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: داوران این جشنواره آقایان مهدی پرستار شهری و احمد میرزایی خرم و خانم آزاده مرادی از اساتید نقاشی دانشگاه بوعلی سینا هستند.

 آقاخانی بیان کرد: با پایان فراخوان جشنواره، ۱۸۰ اثر به دبیرخانه رسید که طبق فراخوان در تکنیک و سبک آزاد و با موضوع محیط زیست، طبیعت و محیط‌بان ارائه شد.

وی اظهار کرد: کم‌سن‌ترین شرکت کننده این جشنواره هنرمندی ۱۱ ساله و مسن‌ترین آنها هنرمندی ۷۰ ساله است و هنرمندانی از استان‌های همدان، خوزستان، تبریز، مرکزی، تهران، شیراز، کهکیلویه و بویر احمد، یزد، ایلام لرستان،زنجان، مازندران در جشنواره شرکت کردند.

آقاخانی مطرح کرد: خلق اثر هنری با موضوع حفظ طبیعت و محیط زیست، چالشی ارزشمند است که آثار مبارکی از جمله توجه هنرمندان عرصه نقاشی و هنرمندان تجسمی به اهمیت موضوع دارد که در صورت برگزاری نمایشگاه و فروشگاه، به مثابه یک رسانه ذهن بازدید کنندگان و خریداران آثار هنری را نیز به این سو هدایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا در استان و کشور، تا پایان وضعیت فعلی، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه آثار و نیز مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان به تعویق افتاده است که در اولین فرصت با گذر از این بحران بهداشتی و سلامتی، در فضای باز شهر همدان اقدام به برگزاری خواهد شد و در صورت تداوم این وضعیت به مدت طولانی تر، در مورد برگزاری به صورت مجازی تصمیم گیری می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha