• سه‌شنبه / ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۹
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 1400051208080
  • خبرنگار : 30057

تمدید مهلت ارسال ایده‌های دارویی در یک رویداد

تمدید مهلت ارسال ایده‌های دارویی در یک رویداد

فراخوان جذب تیم در یکی از شتاب‌دهنده‌های حوزه فرآورده‌های های‌تک دارویی تا ۱۵ مردادماه تمدید شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان مشترک یکی از شتاب‌دهندهای حوزه فرآوردهای های‌تک دارویی با برنامه چالش‌های فناوری و نوآوری (InnoTEN) رویدادی است که اساتید، استارت‌آپ‌های فناور، دانشجویان، کارآفرینان صنعت و پزشکان را گرد هم می‌آورد.

اینوتن (Innoten) به‌عنوان یکی از برنامه‌های ستاد توسعه فناوری نانو متولی اجرای چالش‌های نوآوری است که از طریق کارگزاران خود اقدام به شناسایی نیازها و مسأیل شرکت‌های صنعتی کرده و برای رفع آنها اقدام به انتشار فراخوان و برگزاری مسابقه می‌کند.

بر این اساس این شتاب‌دهنده با همکاری شبکه تبادل فناوری ستاد نانو، رویداد تپش را با «تمرکز بر فرآورده‌های نوین دارویی و مکمل‌ها» و در موضوعات میکروسفرها، تکنولوژی mRNA، فرمولاسیون‌های مبتنی بر نانوتکنولوژی و کانژوگه‌های پلیمری و پروتئینی برگزار می‌کنند.

مهمترین هدف برگزاری این رویداد، ایجاد فرصت‌های رشد و موفقیت برای استارت‌آپ‌ها است و ایده‌ها یا طرح‌هایی که از لحاظ فنی و اقتصادی مناسب است را می‌توان با ایجاد بستری از اساتید، فعالان به‌نام و زیرساخت‌های مهمی چون آزمایشگاه، خطوط تولیدی، فضای اداری، آموزش و…. به همراه تیم مارکتینگ به مرحله تولید انبوه و در نهایت فروش رساند.

از تمامی علاقه‌مندان اعم از شرکت‌های فناور، دانشجویان، پژوهشگران برای رفع مساله مطرح شده در این فراخوان دعوت به عمل آمده است و بنابر اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری (اینوتن)، شرکت‌کنندگان تا 15 مردادماه ۱۴۰۰ فرصت دارند طرح مفهومی اولیه خود را به دبیرخانه چالش ارسال کنند.

پس از اتمام مهلت دریافت طرح‌ها و غربال اولیه، داوری طرح‌ها انجام خواهد شد و سرانجام طرح‌های برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت.

به نقل از ستاد نانو، برگزیدگان مرحله نخست، فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن از حمایت، شامل اعطای گرنت نقدی و آزمایشگاهی به تیم‌های برگزیده به مبلغ ۴۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه در راستای تجاری‌سازی برای هر تیم برگزیده به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، کمک به تهیه طرح کسب و کار برای هر تیم برگزیده، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای کسب و کار با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی و خدمات شتابدهی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha