به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آرمکده، اگر قصد دارید حرفه خود را ترقی دهید و خدمات خود را به بهترین شکل در ذهن مخاطب بگنجانید،یک لوگو منحصر به فرد را برای هدف خود انتخاب کنید. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره انواع سبک های لوگو خواهیم پرداخت تا آگاهی خود را در رابطه با این موضوع افزایش دهید.
لوگو
کسب و کارهای مختلف علامت تجاری مخصوص به خود را دارند که شکل و طراحی منحصر به فردی دارند و مخاطب با دیدن آن شمایی کلی از کسب و کار را خواهد دید. در واقع این نشان اولین قدم برای مواجه شدن با مشتری است و باید به گونه ای خاص و حرفه ای باشد تا در همان نگاه اول مشتری را جذب خود کند. سبک های مختلف این نشان تجاری با توجه به نیاز مشتری ارائه شده اند و مزایایی دارند که باید آنها را در نظر گرفت. مجموعه ما با بهره گیری از تیمی متخصص در زمینه طراحی لوگو، با توجه به کسب و کاری که دارید و طیف مخاطبانتان، بهترین سبک را برای این منظور پیشنهاد و انجام خواهد داد. با داشتن یک نشان تجاری که مختص به خودتان باشد خواهید توانست فضای رقابتی را به نفع خود تغییر دهید و پیشرفت های خوبی به دست آورید.
لوگوی تصویری یا پیکتوگرام
یکی از انواع سبک های نشان تجاری، پیکتوگرام است که برای برجسته کردن خصوصیات کسب و کارها از تصویر استفاده می کند. این تصویر باید به گونه ای باشد که مخاطب در همان نگاه اول متوجه ایده درون ذهنتان شود. اگر مخاطب کسب و کارتان از کشور دیگری است و یا سواد خواندن و نوشتن ندارد، این سبک بهترین انتخاب خواهد بود. این نشان ماندگاری راحتی در ذهن دارد اما به شرطی که به درستی انتخاب شده باشد و محصولات را به خوبی معرفی نماید.
مجموعه ما با سال ها سابقه در زمینه طراحی لوگو، انواع سبک های آن را به بهترین شکل ارائه می دهد تا موجب پیشرفت کسب و کارتان گردد و مشتری را در همان نگاه اول جذب محصولات و خدمات مورد نظر نماید. یک لوگوی مناسب همانند یک تبلیغ موثر خواهد بود و به معرفی حرفه تان می تواند بپردازد و مخاطب را قانع کند که انتخاب اول او باشید. این سبک رایج ترین سبک نشان تجاری است که در آن از آیکون ها و تصاویر گرافیکی استفاده می شود . طراح باید در زمینه های مختلف طراحی علم کافی را داشته باشد تا بتواند بهترین لوگو را در این رابطه ارائه دهد.
سبک تایپوگرام یا نوشتاری
یکی از سبک ها در زمینه نشان تجاری تایپوگرام است که پایه آن نوشتاری می باشد. طراحان حرفه ای این مجموعه تمام تلاش خود را می کنند که سبک نوشتار و طرح بندی آن متناسب با حرفه مورد نظر باشد که در انواعی چون ساده و پیچیده ارائه می شود. در نوع پیچیده که نیاز به تامل بیشتری برای درک موضوع خواهد بود، از جانب موسسات و مشاغل بزرگ انتخاب می شود. در این نوع سبک ساختار ساده است و منظور از پیچیده بودن از نظر مفهومی می باشد. نوشته های ساده ای را در این نشان ها خواهیم داد که مفاهیمی در پشت آنها نهفته است. طراحی این سبک بر پایه فونت است اما به شکل دستی نیز قابل ارائه می باشد. اگر شرکتی نامی خاص به شکل مختصر و متفاوت دارد، این سبک بسیار مناسب خواهد بود زیرا تمرکز این سبک بیشتر روی نام کامل شرکت می باشد. طراح در این سبک باید به هماهنگی درست حروف دقت داشته باشد و تسلط کافی بر خصوصیات حروف داشته باشد.
سبک مونوگرام یا نمادین
برای این نشان تجاری که بر پایه تایپوگرافی است، ابتدا حرف اول یا چند حرف ابتدایی برند مورد نظر برای ایجاد نمادی واحد به کار می گیرند. این مجموعه برای اینکه مفهوم لوگو را بهتر برساند در کنار این حروف از تصاویر نیز استفاده می کند و بر جلوه های بصری و مسائل مربوط به زیبایی شناختی تمرکز می کند. این سبک را جز اشکال قدیمی شناسایی می دانند و یونان باستان اولین استفاده را از آن داشته است که مربوط به حک کردن حرف اول نام شهرها روی سکه ها می باشد. سادگی و خلاقیت را در این سبک مشاهده خواهید کرد.
سبک مینیمال
در این سبک با استفاده از اشکالی ساده که تک رنگ باشند، سعی در ارائه مفهوم مورد نظر دارند و از حداقل ها برای این منظور استفاده می کنند. در این سبک تمرکز بر مفهموم اصلی است و از به کار بردن عناصری غیر ضروری خودداری می کنند. تمام تلاش این مجموعه ارائه لوگویی تاثیرگذار است که بتوان آن را در محیط ها و پس زمینه های مختلف استفاده نمود. یکی از انواع این سبک، نوع تخت است که در آن برای ایجاد حالت دو بعدی به حذف بعد، شیب و بافت می پردازند تا سادگی ایجاد شده زیبایی کار را چند برابر کند. در این سبک ارزش کسب و کار با سرعت و ماندگاری بالایی به نمایش در می آید و باید دقت کرد زیبایی کار به دلیل سادگی از بین نرود.
انتهای رپرتاژ آگهی