• دوشنبه / ۲۱ تیر ۱۴۰۰ / ۰۰:۲۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400042114582
  • خبرنگار : 50356

در گفت و گو با ایسنا مطرح شد

قطعی‌های مکرر برق و ازدحام در جایگاه‌های CNG مشهد

قطعی‌های مکرر برق و ازدحام در جایگاه‌های CNG مشهد

ایسنا/خراسان رضوی رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی با اشاره به کاهش فروش جایگاه‌های CNG به دلیل قطعی‌های مکرر برق گفت: زمانی که جایگاهی در مشهد موقتا تعطیل می‌شود، بار ازدحام جمعیت به جایگاه CNG دیگری منتقل می‌شود. شلوغی برخی از جایگاه‌های CNG  در مشهد به همین خاطر است.

محمدرضا رضوی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ازدحام در جایگاه‌های CNG در چند روز اخیر اظهار کرد: در چند روز اخیر بسیاری از جایگاه‌های CNG به دلیل قطع برق هم در صبح و هم عصر تعطیل بوده است. از آنجایی که زمان قطعی برق و تعطیلی موقت جایگاه دو ساعت است مردم مجبور می‌شوند به جایگاه دیگری مراجعه کنند. زمانی که جایگاهی در مشهد موقتا تعطیل می‌شود، بار ازدحام جمعیت به جایگاه CNG دیگری منتقل می‌شود. شلوغی برخی از جایگاه‌های CNG  در مشهد به همین خاطر است.

وی افزود:با برآورد کلی از جایگاه‌های CNG از لحاظ فروش انجام شده به خاطر قطعی برق و عدم امکان استفاده مشتری از آن جایگاه فروش در ۲۴ ساعت کم شده است.

قطع برق در اوج ساعات کاری جایگاه‌های CNG در مشهد

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی با اشاره به ساعات منع تردد با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا بیان کرد: به دلیل منع تردد در ساعات ۱۰ شب تا ۳ صبح جایگاه‌ها بسیار خلوت است. در ساعات اولیه صبح نیز مشتری وجود ندارد. اوج ساعات کاری جایگاه‌های CNG از ۷ صبح تا ۷ عصر است. اما متاسفانه در این زمان برق قطع می‌شود.

رضوی راد تصریح کرد: با افزایش زمان قطعی برق از دو ساعت به چهار ساعت ازدحام جمعیت در برخی از جایگاه‌ها به وجود می‌آید. برای مثال اگر جایگاه  CNG در قاسم‌آباد تعطیل شود، بار جمعیتی و ازدحام آن به جایگاهی که در وکیل‌آباد است اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: همواره در تابستان فروش جایگاه‌ها  بالاتر از زمستان است، زیرا مردم از ماشین شخصی بیشتر استفاده می‌کنند و افت فشار گاز نیز وجود ندارد. در واقع در فصل تابستان جبران فروش زمستان صورت می‌گیرد. متاسفانه در سال جاری به دلیل قطعی‌های مکرر برق این مساله رخ نداده است.

مشکل بزرگ جایگاه‌های CNG خسارات ناشی از  قطعی‌های مکرر برق است

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران CNG خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل بزرگ جایگاه‌های CNG خسارات ناشی از  قطعی‌های مکرر برق است. در هفته گذشته به بسیاری از جایگاه‌ها حدود ۱۰ میلیون تومان خسارت وارد شده است. برای مثال تابلوهای خازنی آسیب دیده و در یک جایگاه آتش گرفته بود. اگر به الکتروموتور و کمپرسور موجود در جایگاه‌های CNG  آسیب وارد شود مبالغ خسارات به یک میلیارد تومان نیز خواهد رسید. اگرچه برآورد کلی از میزان خسارات وارد شده به خاطر  قطع برق در استان انجام نشده اما این مشکلات مکتوب اعلام شده است. اکنون تنها درخواست ما این است که این خاموشی‌ها بر اساس  برنامه صحیح انجام شود، اما متاسفانه این مشکل همچنان  پا برجا است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha