• یکشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1400041309045
  • خبرنگار : 50228

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

سالن دو و میدانی اهواز در مرحله تامین اعتبار است / "جواد حردانی" قابل حذف نیست

سالن دو و میدانی اهواز در مرحله تامین اعتبار است / "جواد حردانی" قابل حذف نیست

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به روند ساخت سالن دو و میدانی در اهواز، گفت: زمان زیادی برد تا مالکیت زمین آن انجام شد و اکنون هم این پروژه در مرحله تامین اعتبار است.

افشین حیدری در مجمع انتخاب رئیس هیات دو و میدانی خوزستان که امروز، ۱۳ تیرماه با حضور رئیس فدراسیون در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین فاکتور در ورزش که باعث نگاه ویژه به آن می‌شود، اخلاق است. من فکر می‌کنم مهم‌ترین رمز موفقیت هیات دو و میدانی خوزستان می‌تواند ایجاد وحدت و همدلی باشد. هیات برای شخص خاصی نیست و متعلق به همه است و هر کسی باید گوشه‌ای از کار را بگیرد و تلاش کند تا ان‌شاءالله این هیات موفق باشد.

به گزارش ایسنا، وی با تبریک به غلامرضا خنفری برای انتخاب مجدد وی به عنوان رئیس هیات دو و میدانی خوزستان، گفت: از او می‌خواهم بررسی‌های لازم از زیرساخت‌های شهرستان‌ها را داشته باشد. ضمن این‌که جواد حردانی از افتخارات ورزش خوزستان است و به عنوان یک اسطوره و قهرمان ماندگار تا ابد خواهد ماند و باعث افتخار است و مطمئن باشید نسل‌های آینده از او به خوبی یاد می‌کنند و این‌که در این مجمع رای نیاورد باید بداند شان و جایگاه او تا ابد در ورزش خوزستان حفظ است و امیدوارم آقای خنفری از او در هیات استفاده کند و جواد حردانی قابل حذف نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این‌که آمادگی میزبانی اردوهای تیم‌ملی را در خوزستان داریم، افزود: همچنین امسال پیست ورزشگاه تختی اهواز ترمیم می‌شود. درباره سالن دو و میدانی خوزستان نیز باید بگویم، زمان زیادی برد تا مالکیت زمین آن انجام شد و اکنون هم این پروژه در اهواز در مرحله تامین اعتبار است.

وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به ورزش خوزستان ابلاغ شد که کار بسیار بزرگی است اما هنوز نواقص و کمبودهای بسیاری در ورزش داریم و یکی از کمبودهای اساسی، نبود مکان تخصصی برای دو و میدانی است که امیدواریم امسال بتوانیم پروژه احداث سالن دو و میدانی را آغاز کنیم زیرا یک اولویت بسیار مهم محسوب می‌شود.

حیدری در ادامه عنوان کرد: با حفظ احترام به تمام مربیان خوزستانی باید بگویم این آمادگی را داریم که از حضور مربیان کشور در استان جهت کمک به دو و میدانی در تمام ماده‌ها استفاده کنیم و در این زمینه هزینه و دستمزد آن‌ها را تقبل خواهیم کرد تا هم طرح استعدادیابی‌مان را در شهرستان‌ها انجام دهیم و هم ان‌شاءالله دو و میدانی خوزستان با سرعت بیشتری پیش برود.

وی گفت: فعال کردن تمام رشته‌های دو و میدانی خواسته به حق علاقه‌مندان به این رشته است و ان‌شاءالله این اتفاق رقم بخورد. همچنین هیات پیگیری کند تا کانون حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان راه‌اندازی شود و پیشکسوت نباید احساس کند دوره خدمتش که تمام شد به او نیازی نیست و احترام او باید حفظ شود زیرا تا ابد به تجربه او نیاز داریم. همه باید با همدلی و با هدف کمک، کار کنیم و به هم فرصت نقد دهیم تا دوران موفقی را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha