• پنجشنبه / ۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403070504193
  • خبرنگار : 50300

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان عنوان کرد؛

توسعه گردشگری سلامت در خوزستان با تعامل سازنده با کشورهای همسایه

توسعه گردشگری سلامت در خوزستان با تعامل سازنده با کشورهای همسایه

ایسنا/خوزستان مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان در نشست گردشگری سلامت در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی خوزستان بر ضرورت توسعه گردشگری سلامت تاکید کرد.

محمد حسین ارسطوزاده امروز ۵ مهرماه در نشست تخصصی گردشگری سلامت که با حضور مسوولان جهاد دانشگاهی خوزستان و هیات عراقی در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد،ضمن تشکر از میزبانی جهاددانشگاهی خوزستان و ابراز خرسندی از پیشرفت‌های بدست آمده در این مرکز با اشاره به ورود و فعالیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت، اظهار کرد: با توجه به اینکه گردشگری سلامت از ظرافت خاصی برخوردار است ورود و ساماندهی این حوزه توسط بخش خصوصی را به فال نیک می‌گیریم.

به گزارش ایسنا وی افزود: گاهی برخی از مراجعه‌کنندگان و گردشگران سلامت، دچار مشکلاتی برای درمان می‌شوند. در راستای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهتر، این بخش توسط دفاتر خدمات گردشگری و راهنمایان گردشگری سازماندهی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری خوزستان گفت: ورود گردشگران سلامت به کشور باید از مبدا تا مبدا  با برنامه‌ریزی باشد یعنی از آغاز سفر تا برگشت به مبدا،  خدمات استاندارد و دقیق ارائه شود. بنابراین تاکید بر این است که دفاتر و تاسیسات گردشگری که مجوز رسمی از دولت و سازمان میراث فرهنگی دارند، پروتکل‌های خاص تضمینی را دنبال و پشتیبانی کنند و ساماندهی گردشگری از این مجرا انجام شود.

ارسطو زاده عنوان کرد: استان خوزستان با توجه به پیشینه تاریخی و جاذبه گردشگری، دارای ۱۷ اثر جهانی ثبت شده در یونسکو است. وجود چنین ظرفیتی این امکان را فراهم می‌کند تا مراجعه کننده ضمن دریافت خدمات سلامت، بتواند سفر خاطره‌انگیز برای خود در استان رقم بزند که البته ارائه این خدمات تنها از طریق دفاتر  مجاز امکانپذیر است.

وی با اشاره به اهمیت تعامل با کشورهای همسایه یادآور شد: قطعا به دنبال این هستیم که با مشورت و هم‌افزایی، بتوانیم این تعامل را با کشورهای همسایه به وجود آوریم تا گردشگران سلامت، سفر آسانی به استان خوزستان داشته باشند و بهترین نتیجه را بگیرند. به این منظور چالش‌ها بررسی و در جهت بهبود آن گام برداشته می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha