• شنبه / ۱۲ تیر ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400041208424
  • منبع : نمایندگی قزوین

تعداد آراء منتخبان شورای ششم در قزوین طی ۳ دوره متوالی

تعداد آراء منتخبان شورای ششم در قزوین طی ۳ دوره متوالی

ایسنا/قزوین مردم قزوین با ۵۶ درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ حضور پرشوری داشتند؛ در این اینفوگرافیک تعداد آرای منتخبین شورای شهر قزوین طی سه دوره به نمایش درآمده است.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر قزوین در سال ۱۴۰۰، تعداد کل آرای مشارکت‌کنندگان ۸۸ هزار و ۶۹۰ نفر بود، همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان در سال ۹۶، ۱۸۳ هزار و ۷۹۱ و تعداد مشارکت‌کنندگان در سال ۹۲، ۱۶۰ هزار و ۷۹ نفر بود.

بر اساس اعلام فرمانداری قزوین، در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰؛ محسن حق‌شناس ۱۶ هزار و ۷۱۵ رأی، علی فرمانی ۱۳ هزار و ۲۹۱ رأی، فرج‌الله فصیحی رامندی با ۱۳ هزار و ۲۹ رأی، حسین صلح‌جو با ۱۱ هزار و ۴۳۴ رأی، مهری‌السادات تقوی با ۱۰ هزار و ۱۰۰ رأی، فاطمه اشدری با ۱۰ هزار و ۶۰ رأی، ولی چگینی با ۸ هزار و ۶۹۱ رأی، قاسم اللهیاری با ۸ هزار و ۶۸۸ رأی و مهدی مهدی‌خانی با ۸ هزار و ۶۱۲ رأی به ترتیب رتبه‌های اول تا نهم بیشترین میزان آرا را کسب کردند.

در نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین در سال ۹۶ نیز محسن حق‌شناس ۱۷ هزار و ۲۳۴ رأی، فرج‌الله فصیحی رامندی ۱۶ هزار و ۱۷۴ رأی، حسین صلح‌جو منفرد ۱۴ هزار و ۸۹۰ رأی، علی فرمانی ۱۴ هزار و ۳۵۹ رأی، فاطمه اشدری ۱۴ هزار و ۱۰۶ رأی، ولی چگینی با ۷ هزار و ۸۹۴ و مهدی مهدی‌خانی با ۷ هزار و ۷۵۷ رأی کسب کردند، همچنین مهری‌السادات تقوی و قاسم اللهیاری در این دوره از انتخابات حضور نداشتند.

در نتایج نهایی انتخابات شورای شهر قزوین در سال ۹۲، فرج‌الله فصیحی رامندی ۱۶ هزار و ۶۶۳ رأی، حسین صلح‌جو منفرد ۱۳ هزار و ۲۲۹ رأی، مهری‌السادات تقوی با ۸ هزار و ۹۰۳ رأی و فاطمه اشدری ۱۸ هزار و ۱۱۹ رأی کسب کردند و محسن حق‌شناس، علی فرمانی، مهدی مهدیخانی، قاسم اللهیاری و ولی چگینی در این دوره از انتخابات شرکت نکردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha