حمید حبیبی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر برنامهریزی در راستای تامین و توزیع بموقع سوخت مورد نیاز بخشهای مختلف مصرف به عنوان رسالت اصلی شرکت، نظارت بر انجام مطلوب ارائه خدمات کارت هوشمند سوخت به مراجعان با جدیت تمام انجام میشود، به طوری که در سه ماهه نخست امسال بیش از ۷۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت در منطقه، حذف رمز شده است.
وی با اشاره به تکریم مراجعان و رعایت حقوق شهروندی، افزود: پارسال بیش از ۳۸۰۰ فقره کارت هوشمند سوخت، حذف رمز شده و برای بیش از ۹۰۰۰ نفر درباره مسائل مربوط به کارت هوشمند سوخت از قبیل نحوه درخواست و پیگیری کارت هوشمند سوخت، کارتهای جامانده در جایگاه، اطلاعات مربوط به سهمیه خودروها و مسائل مربوطه، راهنمایی لازم توسط کارشناسان منطقه انجام شده است.
این مسئول ادامه داد: علاوه بر پاسخگویی نواحی سهگانه منطقه، تعداد ۱۵ باب دفتر خدمات پلیس + ۱۰ نیز در سطح استان آماده ارائه سایر خدمات کارت هوشمند سوخت نظیر اعلام مفقودی و درخواست کارت سوختالمثنی، استعلام، پیگیری و مسائل مربوط به آن هستند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: شهروندان میتوانند هرگونه سئوال، شکایت و انتقاد خود در مورد کارت هوشمند سوخت را از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان به شماره تماس ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران مطرح و پیگیری کنند.
انتهای پیام
نظرات