• سه‌شنبه / ۸ تیر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400040805955
  • خبرنگار : 50291

محافظ شهید بهشتی:

شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد

شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد

ایسنا/تهران محافظ شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی در اوج عرفان سیر میکرد، شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد و لازم است مسئولین ما با عمل به سیره و روش زندگی این شخصیت ماندگار تاریخ انقلاب به مردم خدمت کنند.

به گزارش ایسنا، مراسم گرامیداشت شهید بهشتی و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عصر سه‌شنبه هشتم  تیر ماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) منطقه روغن‌کشی ورامین برگزار شد.

سردار رضا غزلی از محافظان شهید بهشتی در این مراسم اظهار کرد: شهدا ستارگان راه پیش روی ماهستند و نورانیت آنها جلوه گاه عشق است.

وی افزود: شهید بهشتی در اوج عرفان سیر می‌کرد، شهید بهشتی سادگی را در عمل معنا کرد و لازم است مسئولین ما با عمل به سیره و روش زندگی این شخصیت ماندگار تاریخ انقلاب به مردم خدمت کنند.

سردار غزلی جریان نفاق را عامل پر کشیدن بهترین مدیران و دلسوزان در دهه شصت در کشور دانست و تصریح کرد: ۷۲ نفر از مدیران کشور را جریان نفاق از ما گرفت و هم اکنون هم نفاق در کشور فعالیت پنهانی دارد و لازم است دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این جریان را معرفی و نابود کنند ، چرا که جریان نفاق همواره به کشور ضربه زده است.

بر اساس این گزارش ، سوءقصد نافرجام به مقام معظم رهبری توسط گروهک تروریستی منافقین در ششم تیرماه ۱۳۶۰، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب به دست منافقین در هفتم تیرماه ۱۳۶۰، بمباران شیمیایی سردشت توسط رژیم بعث عراق در هفتم تیرماه ۱۳۶۶، ترور شهید محمد کچویی رییس زندان اوین به دست منافقین در هشتم تیرماه ۱۳۶۰، شهادت آیت‌الله صدوقی نماینده امام و امام جمعه یزد به دست منافقین در ۱۱ تیرماه ۱۳۶۱ و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی و شهادت ۲۹۰ مسافر و خدمه در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ بخشی از جنایاتی است که با حمایت آمریکا و استکبار جهانی انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha