• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400040704536
  • خبرنگار : 50294

در سه ماهه نخست سال جاری؛

۵۲۲ عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد

۵۲۲ عملیات اطفاء حریق توسط آتش نشانان سنندجی انجام شد

ایسنا/کردستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۵۲۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حفظ و حراست از جان و مال شهروندان؛ همواره برای آتش نشانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فضل وزیری عنوان کرد: از این رو آتش نشانان سنندجی در راستای امداد رسانی سریع و به موقع؛ با تمام توان در زمان بروز حوادث خدمات رسانی کرده‌اند.

وی از انجام ۵۲۲ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانان سنندجی در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۹۵ عملیات مربوط به اطفاء حریق و ۲۲۷ عملیات نیز به امدادرسانی اختصاص داشته است.

فضل وزیری تصریح کرد: انجام ۱۲۹ فقره عملیات اطفاء حریق مسکونی، ۸۷ فقره فضای سبز و کشاورزی، مرتع و جنگل، ۲۸ مورد مربوط به ماشین آلات، ۱۶ فقره تجاری، انبار ۱۳ مورد، ۱۳ فقره ضایعات و زباله، یک مورد مراکز بهداشتی درمانی، یک مورد تاسیسات شهری، اداری یک مورد و ۶ فقره سایر موارد از ۲۹۵ عملیات اطفاء حریق صورت گرفته توسط آتش نشانان سنندجی بوده است.

 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  همچنین افزود: از ۲۲۷ فقره عملیات امداد رسانی طی سه ماهه نخست امسال؛ ۱۳۵ مورد مربوط به گرفتن حیوانات موذی و وحشی، ۵۲ مورد گیر کردن شهروندان در آسانسور، ۱۵ مورد تصادف،  ۱۳ مورد گیر کردن انگشتر، ۳ فقره ریزش آوار، ۲ فقره انفجار گاز، ۲ مورد سقوط در چاه، یک مورد خفگی و گازگرفتگی، یک مورد برق گرفتگی و سایر موارد ۳ فقره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوادث اتفاق افتاده در طول سه ماهه نخست سال جاری؛ تعداد ۵ نفر از شهروندان دچار آسیب دیدگی شده و متاسفانه تعداد ۸ نفر از شهروندان فوت شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد: در این بازه زمانی تعداد ۱۱۶ نفر تحت آموزش قرار گرفته اند که از این تعداد ۴۰ مورد برون سازمانی مختص ادارات و ۷۶ مورد درون سازمانی بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha