• دوشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۰ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040704513
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه در جایگاه سوم لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران ایستاد

کرمانشاه در جایگاه سوم لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران ایستاد

ایسنا/کرمانشاه تیم هیات کرمانشاه در اولین دوره رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران در جایگاه سوم ایستاد.

حسین شیروانی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اتمام رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ ایران، اظهارکرد: این رقابت ها برای اولین بار با حضور 9 تیم در قالب دو گروه برگزار شد که تیم هیات کرمانشاه با تیم های استحکام سازه شانی، هیات خراسان رضوی، هیات فارس و دریاچه ارومیه همگروه بود.

وی تصریح کرد: در پایان مرحله مقدماتی این رقابت ها،  تیم هیات کرمانشاه توانست به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی هم ابتدا برابر تیم ملی حفاری قرار گرفتیم که باتوجه به اینکه این تیم از مهره های بسیار قدرتمندی استفاده می کرد، نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: با قبول باخت برابر تیم ملی حفاری به مرحله رده بندی این رقابت ها رفتیم تا مقابل تیم استحکام سازه شانی قرار بگیریم که در این دیدار با شکست حریف در جایگاه سوم رقابت های لیگ ایستادیم.

شیروانی ادامه داد: علیرغم اینکه برای این دوره از رقابت های لیگ برتر هیچ اسپانسری نداشتیم و با اعتبار بسیار اندکی در لیگ حاضر شدیم، اما ورزشکاران ما با شایستگی و غیرت در مقابل تیم های متمول و قدرتمند ظاهر شدند.

وی در ادامه اعلام کرد: باتوجه به اینکه در مردادماه مسابقات جهانی پاورلیفتینگ برگزار می شود، از اول مقرر بود که دو تیم اول در این رقابت ها حضور داشته باشند، اما این احتمال وجود دارد که هر چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده اند بتوانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ادامه با گلایه از بی توجهی مسئولین ورزش استان به حضور تیم پاورلیفتینگ در رقابت های لیگ برتر، گفت: متاسفانه طی مدت زمان حضور تیم کرمانشاه در این رقابت ها حتی یک تماس هم نداشتند که این مسئله دلسردی ورزشکاران ما را به همراه داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha