• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400040503359
  • خبرنگار : 50184

شهریه امسال مدارس فوتبال کرمانشاه چقدر است؟

شهریه امسال مدارس فوتبال کرمانشاه چقدر است؟

ایسنا/کرمانشاه دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از آغاز فصل فعالیت مدارس فوتبال در کرمانشاه و افزایش 40 درصدی شهریه ثبت نام در این مدارس خبرداد.

طیب صفری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به آغاز فعالیت مدارس فوتبال در کرمانشاه، اظهارکرد: فعالیت مدارس فوتبال رسما آغاز شده و مدارسی که مجوز دارند می توانند فعالیت خود را شروع کنند.

وی تصریح کرد: بنا به مصوبه اداره کل  ورزش و جوانان استان، شهریه تعیین شده برای مدارس فوتبال استان در سالجاری 455 هزار تومان برای 24 جلسه است که به نسبت سال گذشته حدود 40 درصد افزایش دارد.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه درخصوص تعداد مدارس فوتبال استان هم گفت: در سالهای گذشته حدود 30 مدرسه فوتبال در سطح استان داشتیم که در تابستان فعالیت می کردند، اما در دو سال اخیر به واسطه شیوع بیماری کرونا این تعداد کاهش پیدا کرد.  

وی با تاکید براینکه مدارس فوتبال باید پروتکل‌های بهداشتی را در طول برگزاری کلاس هایشان رعایت کنند، افزود: تا پیش از شیوع بیماری کرونا هر مدرسه فوتبال برای یک تایم خود می توانست حدود 80 تا 100 نوآموز را در یک زمین آموزش دهد، اما اکنون با توجه به شیوع بیماری این تعداد باید حدود 50 تا 60 نفر باشد.

صفری در رابطه با کیفیت ارائه خدمات در مدارس فوتبال کرمانشاه هم گفت: در کشور مدارس فوتبال باتوجه به کیفیت خدمات خود درجه بندی از یک تا سه را دارند که در کرمانشاه مدارس ما بین درجه دو تا سه قرار دارند.

وی در ادامه از خانواده ها خواست تا در انتخاب مدرسه فوتبال فرزندانشان دقت لازم را داشته باشند و در این باره گفت: متاسفانه در حال حاضر بسیاری از خانواده ها به اصرار فرزندانشان آنها را در مدرسه ای که دوست دارند ثبت می کنند،  درحالی که ممکن است مدرسه ای دارای مجوز و ایده آل نباشد.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه اضافه کرد: از خانواده ها انتظار داریم پیش از ثبت نام فرزندانشان در مدارس فوتبال، از هیات فوتبال و اداره کل استعلام بگیرند که کدام مدارس مجوز دارند.

وی افزود: همچنین اگر خانواده ای نسبت به کیفیت زمین، نبود مربی در تایم های تمرین و ... اعتراض دارد می تواند آن را به عنوان تخلف به اداره کل و هیات استان گزارش کنند.  

به گفته این مسئول از هفته آینده اکیپ های بازرسی برای نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال استان فعال خواهند شد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha