• شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400040503197
  • خبرنگار : 50175

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان:

بیش از ۶۵۰۰ نفر در کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت بروجرد ثبت‌نام کردند

بیش از ۶۵۰۰ نفر در کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت بروجرد ثبت‌نام کردند

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: بیش از ۶۵۰۰ نفر در کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت شهرستان ثبت‌نام کردند.

محمد مهرافزون در مراسم افتتاحیه پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان که امروز پنجم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: طرح تابستانی آموزش‌وپرورش بروجرد به نام رویش شاد در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت پایگاه‌های تابستانی با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کشف و هدایت استعدادها و مهارت‌های دانش آموزان و هماهنگ‌سازی برنامه‌ها با نیازهای آنان، متناسب با عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و با شعار هر دانش آموزان یک مهارت از پنجم تیرماه تا پایان مردادماه در پایگاه‌های تابستانی در بستر فضای مجازی شاد و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برای گذراندن اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محور فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب مهارت معرفتی هویتی، فرهنگی هنری، فنی و حرفه‌ای، اقتصادی و اشتغال‌زایی، ورزشی و سلامت است که در ایام تابستان آموزش‌وپرورش بروجرد برای بهینه‌سازی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود کانون‌های تربیتی، فرهنگی، سالن‌های ورزشی، دارالقرآن، پژوهش سراها و کتابخانه‌ها را در جهت رسیدن به هدف مطلوب این محور قرار داده است.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ضمن اشاره به ثبت‌نام ۶۵۰۰ نفر در کلاس‌های اوقات فراغت اعم از مجازی و حضوری در سامانه‌ همگام، خاطرنشان کرد: اوقات فراغت یکی از مسائل مهم نوجوانان و جوانان است که شناخت نیازمندی‌ها و رفع احتیاجات و برنامه‌ریزی صحیح برای اوقات فراغتی که آن‌ها در اختیار دارند باعث می‌شود تا خلاقیت‌ها، نوآوری‌هایشان آشکار شود و همچنین ارتقای سلامت روحی و جسمی به ارمغان آورد. گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموز در راستای سند تحول بنیادین انجام خواهد گرفت و غنی‌سازی آن، توجه به رشد همه‌جانبه شخصیت اوست.

گفتنی است، مهرافزون از کلاس‌های کانون بازدید و نظارت به عمل آوردند و نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بهداشت کلاس‌ها را بررسی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha