• جمعه / ۱۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403041510388
  • خبرنگار : 50176

مشارکت مردم، سربلندی نظام

مشارکت بالای مردم آینده ایران را تضمین می‌کند

مشارکت بالای مردم آینده ایران را تضمین می‌کند

ایسنا/لرستان فرماندار شهرستان معمولان گفت: مشارکت بالای مردم منتج به انتخاب یک فرد اصلح و شایسته و به عنوان پشتوانه محکم و قوت قلب آینده ایران را تضمین می‌کند.

محمد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، یکی از مظاهر اقتدار کشور و حکومت مبتنی بر مردم را منوط مشارکت بالا در انتخابات دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در اقصی نقاط کشور به ویژه در شهرستان معمولان انتخابات ریاست جمهوری در یک فضای کاملا رقابتی و سالم در حال پیگیری است.

ناظری با اشاره به این‌که فرآیند اخذ رای در شهرستان معمولان همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸ صبح آغاز شده است، افزود: در معمولان ۱۵ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار کار اخذ آرای مردم را انجام می‌دهند.

فرماندار معمولان اضافه کرد: در بخش افرینه به صورت مستقل ۱۶ شعبه و در بخش مرکزی ۲۴ شعبه مستقر شده و فرایند رای گیری با مشارکت حداکثری و حضور چشمگیر مردم ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ نفر متشکل از نمایندگان فرماندار، بخشدار، اعضای هیات نظارت، بازرسین وزارت کشور، محافظین صندوق‌ها، نیروهای پشتیبانی و... در شعب سیار و ثابت مستقر شده و وظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارند.

ناظری خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور نیروهای فراجا، سپاه و بسیج و دستگاه‌های امنیتی و عملیاتی انتخابات در کمال امنیت و سلامت در حال برگزاری است و مساله‌ی امنیتی قابل توجهی در سطح شعب مشاهده نشده است.

فرماندار شهرستان معمولان با اشاره به زمان رای گیری گفت: هیچ شعبه‌ای اجازه بازگشایی و شمارش آرا را ندارد، در صورت اعلام پایان رای گیری و با اجازه وزارت کشور کار شمارش آرا آغاز خواهد شد.

ناظری حضور اقشار مختلف مردم کشور در انتخابات را قابل ستایش و ستودنی خواند و از مردم خواست با حضور در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha