• شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400032215673
  • خبرنگار : 50176

فرماندار دورود:

مسئولین قدردان زحمات مردم باشند/نامزدهای انتخابات پایبند به قانون اساسی باشند

مسئولین قدردان زحمات مردم باشند/نامزدهای انتخابات پایبند به قانون اساسی باشند

ایسنا/لرستان فرماندار دورود گفت: نامزدهای انتخابات پایبند به قانون اساسی باشند.

خدانظر دریکوند بیان کرد: مردم در این مدت با همه وجود در صحنه بوده‌اند در جنگ ۸ ساله همچنین در انتخابات، راهپیمایی‌ها و ... این مردم بودند که در میدان حضور داشتند.

وی اظهار کرد: آن کسانی که الآن بدهکار مردم هستند مدیران نظام در قوای مختلف هستند. مسئولین باید با توجه و تلاش قدردان زحمات مردم باشند.

دریکوند با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه ارکان نظام به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: نامزدهای انتخابات قدرتی ندارند و قدرت در دست مردم است زیرا زمانی که برگ رأی خود را در صندوق رأی می‌اندازند قدرت خود را به شخص موردنظر تفویض می‌کنند.

فرماندار دورود گفت: رأی مردم ذره‌ذره جمع می‌شود و رئیس‌جمهور را انتخاب می‌کند و رئیس‌جمهور نیز با رأی مردم صاحب قدرت می‌شود و از این قدرت برای ما تصمیم‌گیری می‌کند.

این مسئول گفت: به‌عنوان فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات این اطمینان را به مردم دورود می‌دهم که کلیه عوامل برگزاری انتخابات عزم خود را جزم کرده‌اند که انتخاباتی سالم، بی‌طرفانه و با شور بالا را در دورود برگزار کنند.

وی یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است و ما وظیفه داریم از این رأی حفاظت کنیم.

دریکوند خاطرنشان کرد: از طرفی مردم باید پرشورتر در صحنه باشند.ه هرکدام از ما مردم می‌بایست دیگران را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنیم.؛ یرا هر شخصی که با رأی بالاتری انتخاب شود قدرت تصمیم‌گیری بالاتری خواهند داشت.

فرماندار دورود افزود: دنیا ما را در عرصه‌ها مختلف آزموده است. در ۸ سال دفاع مقدس.د دیدند مردم مثل فولاد مقابل آن‌ها ایستاند.د در عرصه اقتصادی در ۴  ۵ سال اخیر ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها را علیه کشور ما بکار گرفتند. چون دیدند در عرصه نظامی نمی‌تواند کاری انجام دهند. دشمن به دنبال این است ما را نسبت به هم بدبین و بی‌اعتماد کنند.ا این توطئه دشمن است اگر آگاه نباشیم.

وی یادآور شد: در  ورود همه تدابیر لازم ازجمله اضافه کردن ۱۷ صندوق رأی نسبت به دوره قبل برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

فرماندار دورود گفت: نامزدهای انتخابات پایبند به قانون اساسی باشند.ر رقابت در چارچوب نظام و بر سر خدمت باشد. صادق باشید و مردم را فریب ندهید. برنامه عملیاتی خود را ارائه دهید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha