• چهارشنبه / ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400031914243
  • خبرنگار : 50256

رئیس ستاد مردمی یاور محرومان حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی:

مدیران نترس می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند

مدیران نترس می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس ستاد مردمی یاورمحرومان حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی گفت: اگر در اقتصاد، مدیران نترس و شجاعی داشته باشیم که مسئولیت خود را با شفافیت انجام دهند، آن موقع مشکلاتمان حل می‌شود.

یونس فاتح عصر چهارشنبه ۱۹ خردادماه در آیین افتتاح این ستاد مردمی در استان، با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا، اظهار کرد: هیچ انقلاب‌ کوچک و متوسطی که تاکنون در دنیا رخ داده است، به اندازه انقلاب اسلامی نتوانسته سر خود را بالا نگه دارد. با وجود این‌که ۷۰ درصد از خاک کشورمان را در دوره شاهنشاهی از دست دادیم اما در سخت ترین دوره جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان به دست دشمن برسد.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که تمامی تهدیدات دوران جنگ تحمیلی به طریق بومی سازی تبدیل به فرصت شده بود، افزود: در دوران دفاع مقدس، از نظر تکنیکی از دشمن عقب بودیم اما از نظر تاکتیک و نقشه‌های جنگی بهتر از دشمن عمل کردیم زیرا استراتژی ما در محور عاشورایی و پیروزی خون بر شمشیر بود که بر همین اساس هم توانستیم در برابر ۵۵ کشور طی هشت سال دفاع کنیم.

وی با اشاره به این‌که بنا به تعبیر مقام معظم رهبری بیش از ۱۴ سال است که در جنگ اقتصادی قرار داریم، ادامه داد: این جنگ همچنان ادامه دارد. برای پیروزی در این جنگ، تئوری‌های مختلفی مطرح شده است اما مقام معظم تئوری اقتصاد مقاومتی، درون نگری و نگاه به تولید داخل را پیشنهاد داده‌اند.

فاتح با اشاره به ظرفیت و امکانات کشور، افزود: با وجود منابع و امکانات بالای کشور اما رفاه ما متناسب با این وضعیت نیست. در حالی که در هشت سال دفاع مقدس، توانستیم با تفکرات انقلابی، تهدیدات خاص دشمن را خنثی سازیم.

وی افزود: امام (ره) پس از انقلاب اسلامی موضوع حرکت به سمت تمدن اسلامی را مطرح کرده است. اکنون ما در عرصه بین المللی به لحاظ وجود انسان‌هایی چون شهید سردار سلیمانی، موفق هستیم اما متاسفانه از داخل کشور در طول سال‌های گذشته غافل شده‌ایم.

وی، گفت: اکنون می‌خواهیم طعم اسلامیت را در دولت ایرانی اسلامی بچشیم زیرا در وضعیت کنونی، مشکلات اقتصادی با صلوات فرستادن حل نمی‌شوند، بلکه باید در کنار اراده خدایی، کار و تلاش کرد.

رئیس ستاد مردمی یار محرومان حجت الاسلام رئیسی در آذربایجان شرقی با اشاره به افزایش تعداد محرومان جامعه در طول دوران شیوع کرونا، افزود: در بین کاندیداهای مطرح شده ریاست جمهوری ۱۴۰۰ احساس می‌کنیم که آقای رئیسی فردی اصلح از باقی نامزدها باشد. زیرا از زمان به روی کار آمدن او در قوه قضاییه، آمار بالایی از زندانیان شاغل شده و حتی تعداد زندانی‌ها کاهش یافته است.

وی با تاکید بر این‌که باید به جوانان در عرصه مدیریت میدان داده شود، اظهار کرد: نظام والای جمهوری اسلامی ایران، در صورت این‌که افراد در جایگاه اصلی خود وظایف مربوطه را به درستی انجام دهند، بهترین نظام حال حاضر دنیا خواهد بود.

وی افزود: مشکل عمده امروز ما، در حوزه اقتصاد و معیشت است و حتی می‌توان گفت اندازه نان‌ سر سفره مردم نیز کوچکتر شده است. مسئله بعدی که منجر به مشکلات امروز شده نیز به موضوع عدم شفافیت بازمی‌گردد. اگر در اقتصاد، مدیران نترس و شجاعی داشته باشیم که مسئولیت خود را با شفافیت انجام دهند، آن موقع مشکلاتمان حل می‌شود.

فاتح با بیان این‌که ستاد مردمی یاور محرومان را افراد علاقه مند به رفع محرومیت در استان تشکیل داده‌اند، گفت: اگر دولت به درستی وظایف خود را عملی سازد، نیاز به سازمان‌های مردم نهاد جهت رفع محرومیت نخواهد بود.

وی افزود: حجت الاسلام رئیسی، شاخصه‌های مدیریت عرصه را دارد و ما به عنوان شهروند این کشور، تا جایی که می‌توانیم برای انتخاب اصلح مردم کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha