• پنجشنبه / ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1400031310200
  • منبع : نمایندگی قزوین

یک مسئول:

ایجاد زنجیره تواصی در شرایط فعلی ضروری است

ایجاد زنجیره تواصی در شرایط فعلی ضروری است

ایسنا/قزوین مشاور مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد زنجیره تواصی وظیفه ما است ما دسترسی‌های مختلفی داریم و باید اقشار مختلف را به تواصی سوق دهیم، اگر زنجیره تواصی شکل پیدا نکند جامعه دچار خسارت می‌شود.

‌عاطفه سعیدی نژاد در افتتاحیه سلسله جلسات بانوان تمدن‌ساز که امروز ۱۳ خرداد ماه در سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، تصریح کرد: مردم ایران مردم با عظمتی هستند که در تاریخ ادبیات می‌توانیم آن را به خوبی مشاهده کنیم، تجربه تاریخی نشان می‌دهد که مردم ما تربیت شده هستند و  هر کجا که مردم وارد شده‌اند حرکت‌های دسته جمعی باعث توسعه ایران اسلامی شده است همانطور که انقلاب اسلامی رخ داد.

وی افزود: امروز زنان نقش مهمی دارند، امروز مقوله پیشبرد مقاصد نظام گره خورده است به اینکه جامعه ایرانی تصویر درست و واقعی از خودش داشته باشد و دشمن کشور این را خوب فهمیده است، آن چیزی که میتواند سد پیشرفت باشد ایجاد خطای محاسباتی و مخدوش کردن اذهان عمومی نسبت به داشته‌های خودمان است، امروز دشمنان برنامه ریزی کردند که حقایق انقلاب را وارونه نشان دهند.

 مشاور مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در این برهه خاص تاریخی که در معرض یک تصمیم‌گیری بزرگ قرار داریم، راه حل شکست محاصره تبلیغاتی دشمن فعال کردن اقشار مختلف جامعه در رساندن پیام انقلاب است، امروز ما یک برنامه فرهنگی داریم که باید حقیقت‌ها را به مخاطبان مردمی و قشر خاکستری برسانیم، مخاطبان ما باید کنشگر باشند تا موانع و مشکلات را بدانند و این ها را به مردم عرضه کنند.

وی یادآور شد: الگوی همه ما حضرت زهرا (س) است که  ۴۰ شبانه روز خانه به خانه به تبلیغ پرداختند و تواصی انجام دادند، ایجاد زنجیره تواصی وظیفه ما است ما دسترسی‌های مختلفی داریم و باید اقشار مختلف را به تواصی سوق دهیم، اگر زنجیره تواصی شکل پیدا نکند جامعه دچار خسارت میشود، امیدواریم بتوانیم این رسالت را به خوبی انجام دهیم، در ایام انتخابات باید از این ظرفیت ویژه انقلابی استفاده کنیم و وظیفه روشنگری را احیا کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از خانواده «لیلا امیری» خبرنگار قزوینی که به تازگی بر اثر سرطان دار فانی را وداع گفته است، به عنوان یکی از بانوان نمونه تمدن ساز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha