• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400031209651
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی:

برنامه نامزدهای انتخابات علمی و قابل اجرا باشد

برنامه نامزدهای انتخابات علمی و قابل اجرا باشد

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید علمی و قابل اجرا بوده و تنها شعار نباشند؛ چراکه مردم پس از انتخاب شدن نامزدها از آنان انتظار دارند برنامه‌ها را پیاده کنند.

حمید ملانوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: انتخابات در واقع تجلی و نمایش اقتدار کشور است.

وی افزود: در طول زندگی رشد و تعالی انسان در گرو انتخاب‌هایی است که انجام می‌دهد که انتخاب‌های درست او را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: انتخابات نیز به معنای انتخاب یک دوره مدیریتی است که حضور در آن تنها برای انتصاب یک فرد نیست؛ بلکه به منزله تعیین آینده و سرنوشت کشور است.

ملانوری با بیان اینکه علاوه بر آن مردم، نظر خود را در رابطه با نوع مدیریت کشور اعلام می‌کنند، ادامه داد: رای ما یک قطره و هر رای نشان دهنده یک نظر در جریان مدیریتی کشور است و این قطره‌ها باید جمع شوند تا نظر عمومی برای برنامه سیاسی کشور تعیین شود.

وی از مردم خراسان جنوبی خواست تا همچون همیشه حضوری پررنگ در انتخابات داشته باشند.

ملانوری ادامه داد: انتخابات مظهر اقتدار کشور است و حضور در پای صندوق‌های رای به پویایی و اقتدار نظام اسلامی کمک می‌کند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: مردم باید با شناخت نسبت به نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پای صندوق‌ها حاضر شوند تا به اصلح‌ترین فرد رای دهند.

ملانوری با بیان اینکه نامزدهای انتخابات، خود را در عرصه نقد و بررسی مردم قرار می‌دهند، به کاندیداها توصیه کرد: براساس نیازسنجی و با شناخت مطالبات مردم، حضوری برنامه محور داشته باشند و البته تلاش نیز برای این برنامه‌ها لازم است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها باید علمی و قابل اجرا بوده و تنها شعار نباشند؛ چراکه مردم پس از انتخاب شدن نامزدها از آنان انتظار دارند برنامه‌ها را پیاده کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با شعار نمی‌توان آینده و پیشرفت کشور را رقم زد، بیان کرد: ملت ایران با تقدیم جان خود و عزیزان خود برای اقتدار و قدرت نظام اسلامی در طول این سال‌ها هزینه کرده‌اند؛ بنابراین مدیر نظام اسلامی وقتی انتخاب شد باید به این مهم و این سرمایه‌ها و هزینه‌ها توجه کند.

ملانوری یادآور شد: نتیجه انتخابات، سرنوشت تمام جامعه و چگونگی روابط ایران و کشورهای دیگر در سطح بین‌المللی را تعیین می‌کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha