• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400031209405
  • خبرنگار : 50184

آغاز احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه

آغاز احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از آغاز عملیات احداث پیست استاندارد کانوپولو در کرمانشاه خبرداد.

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکلات زیرساختی رشته قایقرانی در کرمانشاه، اظهار کرد: قایقرانی از جمله رشته هایی است که طی دهه های گذشته در کرمانشاه فاقد زیرساخت مناسبی برای ورزشکاران آن بوده ایم.

وی تصریح کرد: علیرغم اینکه ورزشکاران شاخصی دراین رشته داریم، اما طی سالهای گذشته در دریاچه شهربازی تمرینات خود را ادامه می دادند که سال گذشته هم برای تمرین در این دریاچه با مشکلاتی مواجه شدند و به  ناچار برای ادامه تمرینات به سراب نیلوفر می رفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اظهار کرد: باتوجه به اینکه تردد این ورزشکاران به دریاچه سراب نیلوفر هم با مشکلاتی همراه بود و از طرف دیگر این مجموعه در اختیار بخش خصوصی است، تصمیم گرفتیم زیرساخت های لازم را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: براین اساس، عملیات اجرایی احداث پیست کانوپولوی کرمانشاه را در مجموعه ورزشی 15 خرداد از هفته پیش شروع کردیم.

رحیمی این پروژه را یکی از استانداردترین پیست های کانوپولو ایران دانست و افزود: مساحت این پروژه 50*35 متر است و حدود 350 میلیون تومان اعتبار به آن اختصاص داده ایم.

وی تصریح کرد: تاکنون سخت ترین بخش پروژه یعنی خاکبرداری آن انجام شده و در گام بعدی زهکشی و دیوار چینی اطراف استخر و زیباسازی آن را اجرا می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه پیست کانوپولو کرمانشاه در آینده یکی از زیباترین پیست های این رشته در ایران خواهد شد، خاطرنشان کرد: این پروژه در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی در حال اجراست و امیدواریم بتوانیم ظرف یکی دو ماه آینده با بهره برداری از آن شاهد رفع مشکلات ورزشکاران رشته های مختلف قایقرانی در کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha