• چهارشنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400031209371
  • خبرنگار : 50223

معاون شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد

برق ادارات پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

برق ادارات پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از قطع برق ادارات پُر مصرف از امروز تا پایان شهریورماه جاری خبرداد.

" سیدحسین عادلی نسب " در نشست مشترک مدیریت مصرف با مجموعه ادارات وزارت نیرو ، نیروی انتظامی، شرکت های نفت و گاز و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در یاسوج گفت؛ متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکل سرسام آوری روبه افزایش بوده که در این بین ادارات نیز به شکل نگران کننده ای درحال افزایش مصرف برق هستند.

وی ادامه داد: ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش های خود را برای کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان ۵۰ درصد بار مصرفی سال قبل و بعد از تایم اداری به میزان  ۹۰ درصد کاهش دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر ادارات نسبت به کاهش بار مصرفی خود مطابق با  بار عنوان شده اقدام نکنند برق آنان از راه دور قطع خواهد شد، اظهارداشت: از مدیران ارشد سازمانی در استان مصرانه می خواهیم بمنظور جلوگیری از قطع برق احتمالی ادارات زیرمجموعه خود تا پایان شهریورماه جاری برنامه های مدیریت مصرف شآن را اجرایی و بدرستی نظارت کنند.

عادلی نسب، میزان مصرف برق در پیک بار استان کهگیلویه و بویراحمد را ۳۷۰ مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش دما و گرمی هوا احتمال افزایش این بار وجود داشته که می طلبد ادارات بنحو شایسته ای در مصرف برق خود صرفه جویی های لازم را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مصرف برق  ۱۲۴ انشعاب اداری امروز دوازدهم خرداد ماه از طریق مرکز پایش مورد بررسی قرار گرفت که تعدادی از این انشعاب ها بدلیل رعایت نکردن میزان مصرف مناسب و تجاوز از میزان بار مجاز اعلانی قطع شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha