به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، احسان شهابی افزود: برای استفاده از این سامانه، شخص شاکی با مراجعه به پرتال وزارت کشور به آدرس الکترونیکی www.moi.ir در قسمت دسترسی سریع پرتال، گزینه فرم های نظرسنجی و ثبت شکایات انتخابات را انتخاب کرده سپس در صفحه باز شده گزینه رسیدگی به شکایات انتخابات را انتخاب و برای ایجاد کاربری برای ثبت شکایت در قسمت ثبت نام، اطلاعات خود را وارد می کند.
وی اظهار کرد: پس از طی مراحل فوق برای شاکی کاربری ایجاد می شود و او میتواند پس از انتخاب استان، شهرستان و بخش شکایت خود را ثبت کرده و با انتخاب گزینه ثبت نهایی اطلاعات به مرجع رسیدگی کننده ای که انتخاب کرده است، ارسال و پیامکی حاوی کد رهگیری دریافت کند تا با استفاده از آن بتواند وضعیت پاسخگویی به شکایت خود را استعلام کند.
دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان همدان در پایان تصریح کرد: به شکایاتی که شخص شاکی در هنگام ثبت شکایت، مرجع رسیدگی کننده را استانداری انتخاب کرده باشد و همچنین به شکایاتی که از طریق هیئت مرکزی بازرسی انتخابات به استانداری ارسال میشود، در هیئت بازرسی انتخابات استان مستقر در استانداری رسیدگی و نتیجه اقدامات و بررسی در سامانه ثبت می شود تا شخص شاکی از آن مطلع شود.
انتهای پیام
نظرات