• یکشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1400030906615
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

فرماندار بناب:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف است

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها تخلف است

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار بناب گفت: دستگاه‌ها حق در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها را ندارند و در صورت مشاهده با مسئولین آن اداره طبق قانون برخورد می‌شود.

 شهریار فتحی در جلسه شورای اداری بناب با اشاره به قرارگیری در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد ماه، اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ مهم‌ترین رویداد سیاسی و اجتماعی است که در کشور برگزار می‌شود که بواسطه آن مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات، افزود: دشمنان از ماه‌ها پیش به هر نحوی و با هر ابزاری بدنبال دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات هستند و ما باید بدانیم که دشمن هیچگاه دلسوز مردم ایران نبوده و نخواهد بود.

 فتحی مشارکت بالای مردم در انتخابات با رای بالا را عاملی بسیار مهم در بالا بردن قدرت چانه‌زنی دولت‌ها در مجامع بین‌المللی دانست و گفت: مسئولین دستگاه‌ها لازم است در روزهای مانده به برگزاری انتخابات اهمیت مشارکت در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کرده و مردم را تشویق به حضور حداکثری در پای صندوق های رای کنند.

وی ضمن اشاره بر ماده ۲۱ قانون انتخابات، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی با استانداران و فرمانداران و بخشداران مبنی بر قراردادن امکانات و نیروی انسانی در اختیار وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بمنظور برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌ها در این امر کوتاهی داشته‌اند که لازم است هرچه سریع‌تر به مکاتبات انجام شده با فرمانداری پاسخ دهند و امکانات لازم را در اختیار فرمانداری قرار دهند.

فرماندار بناب به اهمیت استفاده از افراد توانمند در روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها به عنوان پلی دو سویه بین مردم و مسئولین عمل می‌کنند و ضمن آنکه به انعکاس اخبار و گزارش‌ عملکرد صورت گرفته در دستگاه به مردم می‌پردازند، مسائل و مشکلات مردم را با مسئولین در میان می‌گذارند لذا استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص در روابط عمومی موجب ارتقای عمل دستگاه‌ها خواهد شد اما متاسفانه در ادارات شهرستان گاها افراد با توانایی پائین به عنوان مسئولین روابط عمومی معرفی می‌شوند که این مسئله آسیبی جدی به دستگاه تلقی می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha