• جمعه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400023122268
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در آخرین هفته لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹

تراژدی تلخ سقوط بازارهای کوثر به لیگ دسته یک فوتسال

تراژدی تلخ سقوط بازارهای کوثر به لیگ دسته یک فوتسال

ایسنا/اصفهان تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان با وجود پیروزی پر گل در هفته پایانی پلی آف تیم های سقوط کننده راهی لیگ دسته یک شد تا وداع تلخی در اولین تجربه لیگ برتری خود داشته باشد.

در هفته پایانی مرحله دوم یا پلی‌آف تیم‌های سقوط کننده رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم بازارهای روز کوثر اصفهان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه پیروزی اصفهان میزبان شهروند ساری بود که در نهایت با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید، بردی پرگل اما تلخ چرا که این پیروزی نتوانست بازارهای روزکوثر اصفهان را در لیگ برتر نگه دارد و این تیم همراه با ایمان شیراز راهی لیگ دسته یک شد.

نماینده اصفهان با توجه به حوادث هفته های پایانی این مرحله به پیروزی در بازی خود و شکست اهورا در بهبهان نیاز داشت تا بقا خود را در لیگ برتر جشن بگیرد.

به گزارش ایسنا، شاگردان توسل که به دنبال پیروزی در این میدان بودند تا فارغ از هر نتیجه ای توانایی های خود را به نمایش بگذارند، شروعی طوفانی داشتند، مجید کیانی در دقیقه ۹ اولین گل تیم میزبان را رقم زد، نتیجه ای که در ادامه احسان فیروزپور آن را ۲ بر صفر کرد تا در فاصله کمتر ۶ دقیقه مانده به پایان نیمه اول احسان جزینی نیز گل سوم کوثر اصفهان را وارد دروازه شهروند ساری کند و نیمه اول با نتیجه ۳ بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز مسعود گیاهچیان و کامبیز گمرکی در تیم بازارهای روزکوثر اصفهان گلزنی کردند تا این بازی در نهایت با نتیجه پنج برصفر به پایان برشد، هر چند اصفهانی ها در این بازی به نتیجه پرگلی دست یافتند اما با توجه به برد پرگل ۸ بر۴ اهورا بهبهان در مقابل ایمان شیراز نتوانستند سهمیه بقا در لیگ برتر را حفظ کنند و به همراه ایمان شیراز راهی لیگ دسته یک شدند تا ۲ تیم شهروند ساری و اهورا بهبهان در لیگ برتر بمانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha