• دوشنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400022719135
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

مدافع ملی‌پوش سپاهان:

اردوهای ملی بعد از مسابقات به حال خود رها می‌شوند

اردوهای ملی بعد از مسابقات به حال خود رها می‌شوند

ایسنا/اصفهان مدافع میانی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: همیشه اردوهای ملی نزدیک به مسابقات برگزار و بعد از مسابقات تیم ملی به حال خود رها می‌شوند و جریان خارج شدن نام ایران از لیست رنکینگ فیفا مسئله تازه و جدیدی نیست و قبلا هم تکرار شده بود.

فاطمه عادلی در گفت و گو با ایسنا، درباره اولین اردوی تیم ملی فوتبال بانوان پس از وقفه‌ای دو ساله، اظهار کرد: دقیقا بعد از دو سال، اردوی تیم‌ ملی دوباره با کادر بسیار خوب و قوی تشکیل شده و هم اکنون تمرینات بسیار خوبی را سپری می‌کنیم.

وی درباره وضعیت اردو، گفت: حدود ۶۰ نفر با نظر کادر فنی جدید تیم ملی بزرگسالان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در هر اردو بیشتر از ۳۰ نفر نمی‌توانند حضور داشته باشند و به تدریج نفرات کم خواهند شد تا آماده دو بازی دوستانه در نیمه خردادماه با بلاروس در این کشور شویم.

بازیکن سپاهانی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ادامه داد: به دلیل شرایط ویروس کرونا در بدو ورود به اردوی تیم ملی تست دادیم و تا زمان جواب تست در قرنطینه بودیم که خوشبختانه در این اردو تست همه منفی بود، روزانه دو نوبت تمرین داریم و فقط یک روز صبح استراحت داشتیم. به دلیل فاصله کوتاه تا مسابقه دوستانه بلاروس و مسابقات اصلی که در شهریور ماه است، اردوها پشت‌ سر هم و منظم خواهد بود و در زمان استراحت هم به صورت آنلاین تمرینات خود را انجام می‌دهیم و باید با کادر فنی تیم ملی در ارتباط باشیم.

عادلی در ارتباط با وضعیت بدنی دعوت‌شدگان به تیم ملی بعد از دو سال دوری اضافه کرد: یکسری از بازیکنان تا اسفندماه درگیر لیگ‌ برتر بودند، اما طبیعتا در فاصله اتمام لیگ تا الان، افت بدنی را در بازیکنان مشاهده می‌کنیم، وضعیت بانوان مثل آقایان نیست که بتوانیم در هر جایی تمرین کنیم و بسته بودن باشگاه‌ها هم موجب شد که از نظر آمادگی در سطح عالی نباشیم. در ابتدای اردو تست‌هایی از نظر آمادگی جسمانی گرفته شد تا کادر فنی بتوانند بر اساس آن به ما برنامه تمرینی بدهند.

وی با اشاره به تجربه کار با مریم ایراندوست، گفت: در زمان حضور در تیم ملی نوجوانان و جوانان تجربه کار با مریم ایراندوست و کادر ایشان را داشتم و شناخت خوبی از نحوه تمرینات ایشان دارم و حضور آقای ایراندوست نیز برای ما بسیار خوب است، اگر به این سطح و جایگاه رسیدم بدون شک در کنار تلاش خودم، علم و دانش این مربیان در پیشرفت بنده تاثیر زیادی داشته است.

مدافع میانی تیم فوتبال بانوان سپاهان درباره عملکرد فدراسیون جدید، تصریح کرد: بعد از انتخابات فدراسیون که اسفندماه بود، با تعیین کادر تیم‌های ملی و تشکیل اردوها شروع خوبی داشتند که امیدواریم این شروع تداوم داشته باشد و همانند گذشته مقطعی نباشد.

وی در ارتباط با وضعیت خود در سپاهان، گفت: سال گذشته قرارداد دو ساله بستم و هنوز با این باشگاه قرارداد دارم. سپاهان این فصل به دنبال بستن تیمی قوی نسبت به فصل گذشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha