• سه‌شنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400022114450
  • خبرنگار : 30077

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان خبر داد:

سمنان، استان پیشرو در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

سمنان، استان پیشرو در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی استان سمنان گفت: سمنان، از استان های پیشرو در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور است.

اسماعیل غنیان در جلسه امضا و تبادل تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل پست استان سمنان گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای اجرا می شود، جهاددانشگاهی همیشه در کارهای اجرایی، تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی در کشور موفق عمل کرده است.

وی فعالیت های جهاددانشگاهی در استان سمنان را بسیار خوب و ارزشمند و تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان، هم در مرحله ثبت نام و پایش متقاضیان، شناسایی ظرفیت ها و همچنین مرحله اتصال به بازار فعالیت های خوبی انجام شده است و به همین جهت، استان سمنان در طرح ملی مشاغل خانگی در کشور پیشرو است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: کلیه فعالیت ها و طرح های که اجرا می شود تا زمانی که بازار برای آنها مهیا نباشد، مفید و اثرگذار نخواهند بود، کلیه فعالیت ها و طرح ها باید از ایده محوری خارج شود و به سمت بازار محوری ختم شود.

غنیان تأکید کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از جمله طرح هایی در کشور است که از ایده محوری خارج شده و به سمت بازار محوری سوق پیدا کرده است و در مرحله سوم طرح، پس از ثبت نام و پایش متقاضیان و شناسایی ظرفیت ها، تجاری سازی و اتصال به بازار با هدف بهبود فضای کسب و کارهای خرد و خانگی انجام می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه پست و خصوصاً مکان بازارهای اینترنتی شرکت ملی پست یکی از ظرفیت های مناسب، و یکی از اصلی ترین و مطمئن ترین راه های ممکن برای اتصال این مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد به بازار است که موجب رضایت مشتری و تولید کننده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: امیدواریم با همکاری خوب جهاددانشگاهی  و اداره کل پست استان طرح ملی مشاغل خانگی در استان در مرحله سوم که اتصال به بازار است با موفقیت انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha