• جمعه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1400021711196
  • منبع : نمایندگی گیلان

مدیرعامل هلال احمر گیلان خبر داد

اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته هلال احمر گیلان

اجرای بیش از ۳۰ برنامه در هفته هلال احمر گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از برگزاری بیش از ۳۰ عنوان برنامه در هفته هلال احمر استان خبر داد و گفت: ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته هلال احمر، میثاق با آرمان های شهدا، افتتاح خانه های هلال در سطح جمعیت هلال احمر و شعب، تجهیز خانه های هلال فعال در سطح گیلان به جعبه کمک های اولیه و عیادت از بیماران و سالمندان با رعایت پروتکل های بهداشتی را از جمله برنامه های این هفته دانست و عنوان کرد: شعار ملی هفته هلال احمر امسال «یک قرن خدمات داوطلبانه مقایسه نشدنی» و شعار بین المللی آن «توقف ناشدنی، شکست ناپذیر و مقایسه نشدنی» است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر گیلان دارای ۱۶ شعبه و ۲۷ پایگاه امداد و نجات و ۴۲۸ خانه هلال و شاخه آزاد جوانان، غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی، طلاب و روستایی است، افزود: در طول سال دوره های آموزشی مختلف در اردوگاه های چاف لنگرود، منجیل و شعب استان برگزار می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این هفته خبر داد و اظهار کرد: فراخوان عضویت داوطلبان در هلال احمر، جذب و ثبت اعضای جوان و داوطلب در سامانه با مشارکت حداکثری، برگزاری انتخابات کانون های جوانان، برگزاری کارگاه آموزشی به صورت مجازی با رویکرد «غنی سازی روابط خانوادگی در ایام کرونا» و ارایه خدمات ویزیت رایگان درمانی در درمانگاه و مراکز توانبخشی شهرستان های رشت، رودسر و ارایه خدمات توانبخشی با تخفیف ویژه از جمله دیگر برنامه هاست.

غلامی، تقدیر از منتخبان هلال احمر بابت اقدامات موثر در طول سال گذشته، اجرای دوره آموزش مجازی با موضوع خانواده آماده برای مقابله با ویروس کرونا برای اعضای سمن ها و موسسات خیریه در ستاد و شعب، اجرای طرح مشارکت اجتماعی داوطلبان در سکونتگاه های کم برخوردار با همکاری سپاه قدس، دیدار و تجلیل از خانواده های داوطلب برتر استان گیلان در هر شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای طرح جمعه، ایمان و ایمنی با رویکرد کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و فراخوان و عضوگیری داوطلبان و جوانان در سطح شعب و شهرستان ها بعد از برنامه نماز جمعه را از دیگر برنامه ها برشمرد.

وی با بیان اینکه ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت هفته هلال احمر نام گرفته است، گفت: «خانه های هلال، جامعه تاب آور»، «همدلی مهربانه»، «امدادگر، کاهش آلام بشری»، «سلامتی، پویایی و حرکت»، «تولید؛ پشتیبانی، مانع زدایی»، «ایثار، ارزش ماندگار» و «خانواده با نشاط، جامعه سالم» روزشمار هفته هلال احمر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha